reklama - zainteresowany?

Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu - Onepress

Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu
ebook
Autor: Stefan Forlicz
ISBN: 978-83-7941-622-6
stron: 355, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,40 zł (poprzednio: 64,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,60 zł)

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

Tagi: Ekonomia | Marketing

We współczesnych naukach ekonomicznych modele formalne stanowią w zasadzie podstawowe narzędzia badań naukowych. Ich wykorzystanie nie pozwala oczywiście na rozwiązanie wszystkich problemów z jakimi borykają się zarówno mikropodmioty, jak i rządy państw w sferze gospodarki, nie­mniej daje możliwości lepszego zrozumienia zachodzących procesów. Ich zrozumienie umożliwia przewidywanie szans i zagrożeń, które stwarzają.

W monografii Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu przedstawiono w kolejnych opracowaniach zarówno propozycje nowych me­tod ilościowych, które mogą znaleźć zastosowanie w analizie zjawisk gospodarczych, jak i sposoby wykorzystania znanych metod matematycznych, statystycznych i ekonometrycznych w badaniach z zakresu ekonomii i zarządzania. Dlatego lektura tych opracowań powinna być interesująca nie tylko dla osób prowadzących badania naukowe w obszarze metod ilościowych, ale także dla ekonomistów i specjalistów z zakresu zarządzania, którzy zaj­mują się badaniem zjawisk gospodarczych. Myślę, że także studenci nauk ekonomicznych i praktycy życia gospodarczego będą zainteresowani prezen­towanymi wynikami badań.

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

 

Osoby które kupowały "Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

Spis treści

Dodaj do koszyka Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.