Zarz - Onepress

ISBN: 978-83-289-1311-0
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2024-07-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,84 zł (poprzednio: 66,98 zł)
Oszczędzasz: 45% (-30,14 zł)
Osoby które kupowały "Zarz", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja" 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku eBook -- spis treści
Rozdział 1. Wstęp - dla kogo jest ta książka i co się w niej znajduje?
Rozdział 2. Jak zmiany rynkowe wpływają na stabilność naszej kariery?
- 2.1. Kilka słów o lifelong learning
- 2.2. Zarządzanie karierą w świecie VUCA/BANI
Rozdział 3. Narzędzia do planowania i zarządzania karierą
- 3.1. Samoświadomość - jeden z głównych czynników planowania dalszej ścieżki kariery zawodowej
- I. Jakie są moje mocne strony?
- II Jak działam i pracuję? Co mnie motywuje?
- III. Jak się uczę? - test na style uczenia się
- IV. Jak pracuję z innymi?
- V. Jakie wartości wyznaję?
- VI. Mój zawodowy SWOT
- 3.2. Ocena i planowanie własnej kariery
- Planowanie i realizacja - 10 kroków do sukcesu
- 3.3. Zarządzanie własną karierą bez konieczności zmiany pracodawcy
- Job crafting krok po kroku
- Fotografia czasu pracy - część I
- Fotografia czasu pracy - część II
Rozdział 4. Zmiana zawodu - jak ją zaplanować i przeprowadzić?
- Inspirująca historia pewnej zmiany zawodowej i metoda pivot
Rozdział 5. Zmiana pracy na zmiennym rynku
- 5.1. Jak często zmieniać pracę?
- 5.2. Zmiana pracy - jakie ryzyko podejmuję? Co warto przemyśleć?
- To, gdzie pracujesz, ma znaczenie
- 5.3. Kiedy decydować się na zmianę pracodawcy i jakie czynniki wziąć pod uwagę?
- Jakie symptomy jasno pokazują, że czas na zmiany?
- 5.4. Czym jest kultura organizacyjna i dlaczego warto brać ją pod uwagę w procesie zmiany pracy?
- Typologia kultur według Camerona i Quinna
- 5.5. Jak znaleźć pracę?
- 5.5.1. Współpraca z headhunterem
- 5.5.2. Aplikowanie na wybrane stanowiska
- 5.5.3. Obecność online
- 5.5.4. Organizacja procesu poszukiwania pracy
- 5.5.5. Dokumenty aplikacyjne - CV, project portfolio, cover mail, cover letter
- 5.5.6. Jak wygląda ocena kompetencji w procesie rekrutacyjnym (rozmowa rekrutacyjna, AC - Assessment Center, próbki pracy) i jak się do niej przygotować?
- 5.5.7. Feedback w procesie rekrutacyjnym
- 5.5.8. Referencje - czy są rzeczywiście sprawdzane?
- 5.5.9. Jak zwiększyć swoje szanse w procesie rekrutacyjnym?
- 5.5.10. Proces rekrutacyjny - refleksja
Rozdział 6. Negocjacje wynagrodzenia - jak negocjować dobrą ofertę?
Rozdział 7. Wybór optymalnej oferty pracy
Rozdział 8. Nie zostawiaj spalonej ziemi, czyli jak z klasą zakończyć współpracę
Rozdział 9. Nowa praca i co dalej? Pierwsze 90 dni na nowym stanowisku
- 9.1. Kluczowe wskazówki
- 9.2. Spokojnie, pewnie, życzliwie - czyli jak zbudować i rozwijać relacje w nowej organizacji?
- 9.3. Jak budować i zachować poprawne relacje z tymi, z którymi nie jest nam po drodze?
Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem w karierze
- 10.1. Jak oszacować ryzyko w karierze, używając narzędzia Career Risk Matrix?
- 10.2. Co zrobisz, jeśli jutro otrzymasz wypowiedzenie?
Rozdział 11. Dlaczego nie otrzymujesz ofert pracy?
Rozdział 12. Radzenie sobie z emocjami w procesie zmiany pracy
Rozdział 13. Czy praca powinna być naszą pasją?
Rozdział 14. Zakończenie
Źródła
O autorce