reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
ISBN: 978-83-7941-601-1
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz

Tagi: Ekonomia | Marketing

Dla nowoczesnych polskich przedsi

Dodaj do koszyka Zarz

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Zarz", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Zarz

Spis tre艣ci

Zarz膮dzanie procesami a nowoczesne przedsi臋biorstwa medialne eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 5

Rozdzia艂 1
Zarz膮dzanie przedsi臋biorstwem a podej艣cie procesowe 9
1.1. Teorie zarz膮dzania a pocz膮tki rozwoju zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 9
1.2. Globalizacja a rozw贸j zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 14
1.3. Definicje zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 20
1.4. Czynniki warunkuj膮ce rozw贸j zarz膮dzania procesami we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie 22
1.5. Podsumowanie 30

Rozdzia艂 2
Procesy i ich mapowanie w przedsi臋biorstwie 33
2.1. Cechy i kryteria klasyfikacji proces贸w we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie 33
2.2. Budowanie map proces贸w jako czynnik porz膮dkowania struktury przedsi臋biorstwa 45
2.3. Wewn臋trzne determinanty powstawania przedsi臋biorstwa opartego na procesach 51
2.4. Podsumowanie 60

Rozdzia艂 3
Modele i metody zarz膮dzania procesami we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie 63
3.1. Ewolucja zarz膮dzania a modele procesowe przedsi臋biorstw 63
3.2. Podstawowe funkcje w zarz膮dzaniu procesami 73
3.3. Metody zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 84

Rozdzia艂 4
Wdro偶enie zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 97
4.1. Sposoby implementacji zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 97
4.2. Rozw贸j narz臋dzi informatycznych wspieraj膮cych wdro偶enie zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwie 106
4.3. Parametry oceny zarz膮dzania procesami a mierniki pomiaru proces贸w 110
4.4. Korzy艣ci z wdro偶enia zarz膮dzania procesami dla przedsi臋biorstwa 119
4.5. Podsumowanie 122

Rozdzia艂 5
Nowoczesne przedsi臋biorstwa medialne a podej艣cie procesowe 125
5.1. Struktura rynku medialnego 125
5.2. Geneza rozwoju zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwach polskiego rynku medialnego 127
5.3. Innowacyjno艣膰 zarz膮dzania procesami w przedsi臋biorstwach rynku medialnego 131
5.4. Przyk艂adowe procesy zidentyfikowane w przedsi臋biorstwie medialnym 144
5.5. Podsumowanie 155

Rozdzia艂 6
Opis proces贸w i mierniki ich pomiaru w przedsi臋biorstwach medialnych 157
6.1. Sposoby opisu proces贸w jako podstawa optymalizacji funkcjonowania nowoczesnych przedsi臋biorstw medialnych 157
6.2. Mierniki zasile艅 jako miara efektywno艣ci zarz膮dzania procesami 166
6.3. Zasoby jako miara efektywno艣ci zarz膮dzania procesami 172
6.4. Rezultaty proces贸w a efektywno艣膰 zarz膮dzania procesami przedsi臋biorstwa medialnego 176
6.5. Podsumowanie 179

Bibliografia 181
Spis rysunk贸w 185
Spis tabel 188

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.