reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Monika Wyrzykowska-Antkiewicz
ISBN: 978-83-7941-593-9
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,05 z艂 (poprzednio: 53,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,95 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz

Tagi: Ekonomia | Marketing

Procesy gospodarcze wsp

Dodaj do koszyka Zarz

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Zarz", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Zarz

Spis tre艣ci

Zarz膮dzanie dzi艣 i jutro. Tom 16 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Cz臋艣膰 I
Ewolucja teorii i styl贸w zarz膮dzania

1. Kszta艂towanie si臋 teorii bankructwa - Andrzej Tokarski 11
1.1. Upad艂o艣膰 w teorii przedsi臋biorstw 11
1.2. Pozytywna i normatywna teoria bankructwa 14
1.3. Ilo艣ciowe modele predykcji zagro偶enia upad艂o艣ci膮 jako element teorii bankructwa 15
Streszczenie/Summary 17
Bibliografia 18

2. Kryzys wyzwaniem do zmiany stylu i sposobu zarz膮dzania przedsi臋biorstwem - Janusz 呕urek 19
2.1. Przyczyny i skutki kryzysu finansowego w gospodarce 艣wiatowej 20
2.2. Kryzys przedsi臋biorstwa pochodn膮 kryzysu w otoczeniu zewn臋trznym, tj. mi臋dzynarodowym i krajowym 24
2.3. Dzia艂ania jakie winny podejmowa膰 przedsi臋biorstwa w obliczu kryzysu w otoczeniu zewn臋trznym, mi臋dzynarodowym i krajowym 27
Streszczenie/Summary 32
Bibliografia 33

Cz臋艣膰 II
Innowacje, technologia i komunikacja w zarz膮dzaniu

3. Znaczenie innowacji w procesach zarz膮dzania przedsi臋biorstwem - Marcin Jak贸bczyk 37
3.1. Innowacje w procesach zarz膮dczych 38
3.2. Innowacje w zarz膮dzaniu finansami 40
3.3. Innowacyjne rozwi膮zania w zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi 42
3.4. Innowacyjne zarz膮dzanie wiedz膮 45
Streszczenie/Summary 49
Bibliografia 50

4. Implementacja 艂adu informatycznego w ma艂ych firmach - Dariusz Kralewski 51
4.1. Definicja 艂adu informatycznego (IT Governance) 51
4.2. 艁ad korporacyjny (Corporate Governance) a 艂ad informatyczny (IT Governance) 52
4.3. Implementacja 艂adu informatycznego 53
4.4. Kluczowe czynniki sukcesu implementacji 艂adu informatycznego 56
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61

5. Technologie informacyjne wykorzystywane w zarz膮dzaniu wiedz膮 o klientach - Dorota Buchnowska 63
5.1. Istota i znaczenie wiedzy o klientach 63
5.2. Identyfikacja technologii wspieraj膮cych zarz膮dzanie wiedz膮 o klientach 65
5.3. Charakterystyka technologii wspieraj膮cych zarz膮dzanie wiedz膮 o klientach 67
5.3.1. Systemy CRM - kompleksowe wsparcie proces贸w zarz膮dzania wiedz膮 o klientach 67
5.3.2. Business Intelligence - odkrywanie wiedzy o klientach ze zbior贸w danych 69
5.3.3. Technologie Web 2.0 - zarz膮dzanie wiedz膮 pochodz膮c膮 od klient贸w 73
Streszczenie/Summary 74
Bibliografia 75

6. Komunikacja w zarz膮dzaniu projektami - podej艣cie systemowe - Magdalena Bielenia-Grajewska 77
6.1. Komunikacja w zarz膮dzaniu projektami 77
6.1.1. Zarz膮dzanie projektami - zagadnienia og贸lne 77
6.1.2. Zarz膮dzanie projektami - wymiar komunikacyjny 78
6.1.3. Zarz膮dzaj膮cy projektami z perspektywy komunikacyjnej 79
6.2. Podej艣cie systemowe do komunikacji w projekcie 81
6.2.1. Systemowo艣膰 wsp贸艂czesnych organizacji 81
6.2.2. Charakterystyka system贸w komunikacyjnych w organizacji 82
Streszczenie/Summary 83
Bibliografia 84

Cz臋艣膰 III
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu i etyka w zarz膮dzaniu

7. Recepcja spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci przedsi臋biorstw w艣r贸d przedstawicieli zwi膮zk贸w zawodowych oraz pracodawc贸w z obszaru wojew贸dz颅twa pomorskiego - Rafa艂 Raczy艅ski 89
7.1. Przyczyny rosn膮cej popularno艣ci koncepcji CSR 90
7.2. CSR w uj臋ciu teoretycznym 91
7.3. CSR w uj臋ciu praktycznym 94
7.3.1. 艁ad korporacyjny/organizacyjny 94
7.3.2. Prawa cz艂owieka 96
7.3.3. Praktyki w miejscu pracy (relacje pracodawcy - pracownicy) 97
7.3.4. 艢rodowisko 99
7.3.5. Praktyki rynkowe 100
7.3.6. Kwestie konsumenckie 101
7.3.7. Zaanga偶owanie spo艂eczne i rozw贸j spo艂eczno艣ci lokalnych 102
Streszczenie/Summary 104
Bibliografia 105

8. Realizacja idei spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci przedsi臋biorstwa w warunkach 艣wiatowego kryzysu finansowego - Janusz 呕urek 107
8.1. 艢wiatowy kryzys finansowy wyzwaniem do zmian systemu mechanizm贸w rynkowych i zachowa艅 podmiot贸w gospodarczych 108
8.2. Czemu ma s艂u偶y膰 idea spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci przedsi臋biorstwa i jaki jest jej podstawowy cel? 112
8.3. Czy w warunkach kryzysu finansowo-gospodarczego jest miejsce dla idei spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci? 116
Streszczenie/Summary 119
Bibliografia 121

9. Rola etyki w reklamie biznesu - Adam Strzelecki 123
9.1. Uwarunkowania etyki w biznesie 124
9.2. Narz臋dzie perswazji w aksjologii reklamy 128
9.3. Przeciwdzia艂anie nieetycznej reklamie 131
Streszczenie/Summary 138
Bibliografia 139

10. Czynniki tworz膮ce kapita艂 spo艂eczny - Janusz Dworak 141
10.1. Symbolizm 143
10.2. Reklama 144
10.3. Media 146
10.4. Retoryka 147
10.5. Niestabilno艣膰 polityczna 149
10.6. Relatywizm 150
10.7. Religia 150
10.8. Wiedza i edukacja 152
10.9. Do艣wiadczania okresu dzieci臋cego 154
10.10. Rodzina i wychowanie 155
Streszczenie/Summary 157
Bibliografia 157

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.