reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-054-5
stron: 219, Format: ebook
Data wydania: 2001-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 13,79 z艂 (poprzednio: 16,03 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-2,24 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz

Tagi: Ekonomia

Zarz

Dodaj do koszyka Zarz

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Zarz", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Zarz

Spis tre艣ci

Zarz膮dzanie warto艣ci膮 przedsi臋biorstwa a struktura akcjonariatu eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Cz臋艣膰 I. Wp艂yw struktury akcjonariatu na zarz膮dzanie warto艣ci膮 przedsi臋biorstwa - szanse i zagro偶enia

1. Struktura rynku kapita艂owego i akcjonariatu a zarz膮dzanie warto艣ci膮 sp贸艂ki - Leszek Paw艂owicz
1.1. Struktura rynku kapita艂owego a zarz膮dzanie warto艣ci膮
1.2. Struktura akcjonarjatu a zarz膮dzanie warto艣ci膮

2. Zarz膮dzanie warto艣ci膮 przedsi臋biorstw - aspekty w艂asno艣ciowe (wyniki bada艅) - El偶bieta M膮czy艅ska, Les艂aw Pietrewicz
2.1. Gwa艂towno艣膰 i globalny wymiar przemian
2.2. Zysk to obietnica a nie gwarancja sukcesu
2.3. Tendencje 艣wiatowe a warunki lokalne
2.4. Hipotezy badawcze oraz zakres bada艅
2.5. Kierunek zale偶no艣ci mi臋dzy sytuacj膮 ekonomiczn膮 przedsi臋biorstw a ich struktur膮 w艂a艣ciwo艣ciow膮 - wyniki bada艅
2.6. Cele przedsi臋biorstw przed i po przekszta艂ceniach
2.7. Jako艣膰 nadzoru w艂a艣cicielskiego a zarz膮dzanie warto艣ci膮
2.8. Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi a tworzenie warto艣ci
2.9. No艣nik warto艣ci i rezultaty zarz膮dzania warto艣ci膮

3. Inwestorzy indywidualni a zarz膮dzanie warto艣ci膮 firmy - Danuta Dziawgo
3.1. Geneza koncepcji zarz膮dzania warto艣ci膮 - ewolucja kapitalizmu
3.2. Modela zewn臋trznego finansowania firm
3.3. Ewolucja koncepcji zarz膮dzanie przez warto艣膰
3.4. Znaczenie inwestor贸w indywidualnych
3.5. Znaczenie inwestor贸w indywidualnych na GPW w Warszawie
3.6. Inwestorzy indywidualni a Kodeks Sp贸艂ek Handlowych - wybrane aspekty
3.7. Formy organizacyjne dzia艂a艅 inwestor贸w indywidualnych
3.8. Struktura inwestor贸w a warto艣膰 rynkowa firmy

4. Struktura w艂asno艣ciowa kapita艂u i jej wp艂yw na podstawowe czynniki ekonomiczne przedsi臋biorstwa na podstawie sp贸艂ek pracowniczych regionu kujawsko-pomorskiego - Witold Goszka, Wojciech Pop艂awski
4.1. Struktura w艂asno艣ci kapita艂u a wyniki ekonomiczne badanych sp贸艂ek
4.2. Wnioski

5. Zarz膮dzanie warto艣ci膮 przedsi臋biorstwa w transakcjach finansowych d艂ugiem - Cezary Suszy艅ski, Dariusz Walczuk
5.1. Charakterystyka przej臋膰 z wykorzystaniem d藕wigni finansowej
5.2. Warto艣膰 przedsi臋biorstwa a struktura kapita艂owa
5.3. Ocena p艂ynno艣ci finansowej planowanego przedsi臋wzi臋cia
5.4. Kierunki restrukturyzacji przedsi臋biorstwa w inwestycjach LBO
5.5. Warunki rozwoju transakcji LBO w Polsce
5.6. Uwarunkowania o charakterze rynkowym - po偶膮dany profil kandydat贸w do wykupu LBO
5.7. Uwarunkowania o charakterze instytucjonalnym - rozw贸j rynku kapita艂owego

6. Wp艂yw przej臋膰 na warto艣膰 firny na przyk艂adzie sp贸艂ek notowanych na GPW w Warszawie - Andrzej Rutkowski
6.1. Przes艂anki fuzji i przej臋膰
6.2. Przej臋cie a zmiana ceny akcji
6.3. Przej臋cie a warto艣膰 fundamentalna (wewn臋trzna) firmy
6.4. Przej臋cia na polskim publicznym rynku kapita艂owym
6.5. Przej臋ci a ceny akcji
6.6. Wyniki finansowe przej臋tych sp贸艂ek
6.7. Wnioski

7. Fuzje i podzia艂y w 艣wietle zarz膮dzania warto艣ci膮 - Leszek Paw艂owicz

Cz臋艣膰 II. Corporate Governance a zarz膮dzanie warto艣ci膮 przedsi臋biorstwa

8. Nadz贸r korporacyjny i tendencje jego zmian w wybranych krajach - Magdalena Jerzemowska
8.1. Analiza por贸wnawcza nadzoru korporacyjnego w krajach "Wielkiej pi膮tki"
8.2. Tendencje zmian w nadzorze korporacyjnym

9. W艂adztwo korporacyjne - rozw贸j, modele, znaczenie - Joanna Pioch
9.1. Definicja i geneza w艂adztwa korporacyjnego
9.2. Rozw贸j teorii w艂adztwa korporacyjnego - corporate governance
9.3. Por贸wnanie anglosaskiego i europejskiego modelu w艂adztwa korporacyjnego
9.4. Teoria dw贸ch modeli a w艂adztwo korporacyjne r贸偶nych gospodarek
9.5. W艂adztwo korporacyjne jako 藕r贸d艂o przewagi konkurencyjnej
9.6. W艂adztwo korporacyjne a kreowanie warto艣ci dla akcjonariuszy

10. Model przedsi臋biorstwa, system nadzoru korporacyjnego a tworzenie warto艣ci dla akcjonariuszy - El偶bieta Maria Wro艅ska

11. Mo偶liwe kierunki kszta艂towania si臋 nadzoru korporacyjnego w polskich sp贸艂kach akcyjnych notowanych na GPW w kontek艣cie kreowania warto艣ci dla akcjonariuszy - Joanna Pr贸chniak
11.1. Definicja i znaczenie corporate governance
11.2. Znaczenie struktury akcjonariatu w modelu anglosaskim i niemieckim
11.3. Aktywny nadz贸r w艂a艣cicielski jako przejaw polityki tworzenia warto艣ci dla akcjonariuszy
11.4. Struktura akcjonariatu polskich sp贸艂ek publicznych
11.5. Praktyka i perspektywy rozwoju corporate governance w Polsce

Cz臋艣膰 III. Problemy definiowania i migracji warto艣ci przedsi臋biorstwa

12. Co 艣rodowiska akademickie zarzucaj膮 ekonomicznej warto艣ci dodanej - Tadeusz Dudycz
12.1. Zwi膮zek EVA z NPV
12.2. EVA a DCF
12.3. Potencjalne konflikty pomi臋dzy EVA a warto艣ci膮 firmy

13. Podstawowe czynniki kreuj膮ce warto艣膰 przedsi臋biorstwa - Jan 艢liwa, S艂awomir Wymys艂owski
13.1. Zwi臋kszone warto艣ci przedsi臋biorstwa a obszarze kreowania przychod贸w
13.2. Zwi臋kszone warto艣ci przedsi臋biorstwa poprzez optymalizacj臋 proces贸w wytw贸rczych
13.3. Zwi臋kszone warto艣ci przedsi臋biorstwa poprzez wyzwolenie p艂ynnych 艣rodk贸w finansowych

14. Mierniki oceny powodzenia restrukturyzacji - Mariusz Chmielewski

15. Warto艣膰 przedsi臋biorstwa i warto艣膰 firmy w sprawozdawczo艣ci finansowej - J贸zefa Famielec
15.1. Przedsi臋biorstwo i firma jako no艣nik warto艣ci
15.2. Sprawozdania finansowe jako 藕r贸d艂o informacji o warto艣ci przedsi臋biorstwa i warto艣ci firmy
15.3. Warto艣膰 ksi臋gowa przedsi臋biorstwa
15.4. Warto艣膰 firmy
15.5. Warto艣膰 firmy w procesie 艂膮czenia sp贸艂ek
15.6. Warto艣膰 firmy jednostek powi膮zanych (w skonsolidowanych sprawozdaniach)
15.7. Amortyzacja warto艣ci firmy
15.8. Podatkowe konsekwencje warto艣ci firmy

16. Potrzeba i sposoby modyfikacji got贸wkowej warto艣ci dodanej w erze informacji - Wanda Skoczylas
16.1. Za艂o偶enia koncepcji got贸wkowej warto艣ci dodanej
16.2. Istota i pomiar aktyw贸w niematerialnych
16.3. Koncepcja Real Asset Value Enhancer (RAVE) w sterowaniu warto艣ci膮 przedsi臋biorstwa

17. Stopa zwrotu i koszt kapita艂u - najwa偶niejsze aspekty zarz膮dzania warto艣ci膮 dla akcjonariuszy w polskich sp贸艂kach publicznych - Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar
17.1. Koszt kapita艂u
17.2. Szacunki kosztu kapita艂u w艂asnego na polskim rynku kapita艂owym analiza wynik贸w bada艅

18. Wp艂yw strategii marketingowych na migracj臋 warto艣ci przedsi臋biorstwa - Barbara Dobiega艂a-Korona
18.1. Tworzenie warto艣ci przedsi臋biorstwa a strategie marketingu
18.2. Cykle migracji i warto艣ci a strategie marketingowe
18.3. Przes艂anki migracji warto艣ci przedsi臋biorstwa

19. Migracja dochodowo艣ci akcji na rynku kapita艂owym - El偶bieta Ostrowska
19.1. Przyczyny migracji warto艣ci akcji
19.2. Skutki migracji warto艣ci akcji, czyli mapa ryzyko-doch贸d

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.