Zarz - Onepress
ebook
Autor: Natalia PotoczekISBN: 9788301218447
stron: 236, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-07
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)
Tagi: Zasoby ludzkie (HR)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Zarz", wybiera艂y tak偶e:
- Firma jako CA艁O艢膯. Porz膮dkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 z艂, (12,90 z艂 -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz 46,07 z艂, (12,90 z艂 -72%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narz臋dziowy 46,07 z艂, (12,90 z艂 -72%)
- Efektywne zarz膮dzanie rozwojem pracownik贸w w firmie. Rezultaty przede wszystkim 38,39 z艂, (11,90 z艂 -69%)
Spis tre艣ci
Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Wst臋p
- 1. Teoretyczne podstawy zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
- 1.1. 殴r贸d艂a reorientacji procesowej organizacji
- 1.2. Wsp贸艂czesne podej艣cie do聽zarz膮dzania procesami w聽organizacji
- 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych funkcjonalne i聽procesowe koncepcje struktury organizacyjnej
- 1.4. Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi w聽perspektywie zmian w聽organizacji i聽w聽zarz膮dzaniu
- 2. Modelowe uj臋cie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
- 2.1. Przes艂anki modelowego uj臋cia zarz膮dzania zasobami ludzkimi
- 2.2. Wyznaczanie cel贸w zarz膮dzania zasobami ludzkimi
- 2.3. Kszta艂towanie warunk贸w organizacyjnych i聽personalnych dla zarz膮dzania zasobami ludzkimi
- 2.4. Doskonalenie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji procesowej
- 2.5. Ocena dojrza艂o艣ci proces贸w
- 2.6. Uczestnictwo i聽odpowiedzialno艣膰 w聽procesach personalnych
- 3. Metodyczne aspekty bada艅
- 3.1. Problemy, cele oraz za艂o偶enia badawcze
- 3.2. Zakres prowadzonych bada艅
- 3.3. Zastosowane metody bada艅
- 3.4. Dob贸r przedsi臋biorstw obj臋tych studiami przypadk贸w
- 4. Analiza podej艣cia procesowego w聽zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi studia przypadk贸w
- 4.1. Model organizacji procesowej
- 4.1.1. Kszta艂towanie modelu organizacyjnego
- 4.1.2. Procesy i聽role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej
- Studium przypadku: Kszta艂towanie r贸l w聽Ericsson Sp.聽z.o.o.
- 4.2. Model kompetencji
- 4.2.1. Podej艣cie systemowe do聽kszta艂towania kompetencji
- 4.2.2. Modelowanie kompetencji w聽organizacji zorientowanej procesowo
- 4.2.3. Proces oceny kompetencji
- Studium przypadku: Rola warto艣ci i聽kompetencji w聽rozwijaniu pracownik贸w CEDC International
- 4.3. Model wynagradzania
- 4.3.1. Rola miernik贸w proces贸w w聽ocenie wynik贸w pracy
- Studium przypadku: Model wynagradzania pracownik贸w oraz jego nast臋pstwa procesowe w聽Grupie Azoty S.A.
- 4.3.2. Powi膮zanie wynik贸w pracy i聽oceny kompetencji w聽wynagradzaniu
- Studium przypadku: Performance Management w聽firmie T-Mobile Polska
- 4.3.3. Kszta艂towanie wynagrodzenia podstawowego
- 4.4. Model proces贸w personalnych
- 4.4.1. Modele i聽standardy proces贸w personalnych
- Studium przypadku: Si艂y nap臋dowe i聽zasady zarz膮dzania w聽procesie rozwijania pracownik贸w w聽Banku BG呕 BNP Paribas S.A.
- Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracownik贸w w聽PHZ Baltona S.A.
- 4.4.2. Hierarchia i聽architektura proces贸w
- Studium przypadku: Modelowanie proces贸w personalnych w聽Newag S.A.
- Studium przypadku: Proces zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽Grupie Azoty S.A.
- 4.4.3. Projektowanie i聽dokumentowanie proces贸w
- Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracownik贸w w聽Poczcie Polskiej S.A.
- 4.1. Model organizacji procesowej
- 5. Podsumowanie bada艅 oraz wnioski dotycz膮ce podej艣cia procesowego w聽zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi
- 5.1. Kszta艂towanie kultury organizacji procesowej
- 5.2. Modelowanie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
- Zako艅czenie
- Bibliografia
- Przypisy