reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Natalia Potoczek
ISBN: 9788301218447
stron: 236, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-07
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Jednym najsilniej rozwijaj

Dodaj do koszyka Zarz

Spis tre艣ci

Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • 1. Teoretyczne podstawy zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
    • 1.1. 殴r贸d艂a reorientacji procesowej organizacji
    • 1.2. Wsp贸艂czesne podej艣cie do聽zarz膮dzania procesami w聽organizacji
    • 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych funkcjonalne i聽procesowe koncepcje struktury organizacyjnej
    • 1.4. Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi w聽perspektywie zmian w聽organizacji i聽w聽zarz膮dzaniu
  • 2. Modelowe uj臋cie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
    • 2.1. Przes艂anki modelowego uj臋cia zarz膮dzania zasobami ludzkimi
    • 2.2. Wyznaczanie cel贸w zarz膮dzania zasobami ludzkimi
    • 2.3. Kszta艂towanie warunk贸w organizacyjnych i聽personalnych dla zarz膮dzania zasobami ludzkimi
    • 2.4. Doskonalenie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji procesowej
    • 2.5. Ocena dojrza艂o艣ci proces贸w
    • 2.6. Uczestnictwo i聽odpowiedzialno艣膰 w聽procesach personalnych
  • 3. Metodyczne aspekty bada艅
    • 3.1. Problemy, cele oraz za艂o偶enia badawcze
    • 3.2. Zakres prowadzonych bada艅
    • 3.3. Zastosowane metody bada艅
    • 3.4. Dob贸r przedsi臋biorstw obj臋tych studiami przypadk贸w
  • 4. Analiza podej艣cia procesowego w聽zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi studia przypadk贸w
    • 4.1. Model organizacji procesowej
      • 4.1.1. Kszta艂towanie modelu organizacyjnego
      • 4.1.2. Procesy i聽role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej
      • Studium przypadku: Kszta艂towanie r贸l w聽Ericsson Sp.聽z.o.o.
    • 4.2. Model kompetencji
      • 4.2.1. Podej艣cie systemowe do聽kszta艂towania kompetencji
      • 4.2.2. Modelowanie kompetencji w聽organizacji zorientowanej procesowo
      • 4.2.3. Proces oceny kompetencji
      • Studium przypadku: Rola warto艣ci i聽kompetencji w聽rozwijaniu pracownik贸w CEDC International
    • 4.3. Model wynagradzania
      • 4.3.1. Rola miernik贸w proces贸w w聽ocenie wynik贸w pracy
      • Studium przypadku: Model wynagradzania pracownik贸w oraz jego nast臋pstwa procesowe w聽Grupie Azoty S.A.
      • 4.3.2. Powi膮zanie wynik贸w pracy i聽oceny kompetencji w聽wynagradzaniu
      • Studium przypadku: Performance Management w聽firmie T-Mobile Polska
      • 4.3.3. Kszta艂towanie wynagrodzenia podstawowego
    • 4.4. Model proces贸w personalnych
      • 4.4.1. Modele i聽standardy proces贸w personalnych
      • Studium przypadku: Si艂y nap臋dowe i聽zasady zarz膮dzania w聽procesie rozwijania pracownik贸w w聽Banku BG呕 BNP Paribas S.A.
      • Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracownik贸w w聽PHZ Baltona S.A.
      • 4.4.2. Hierarchia i聽architektura proces贸w
      • Studium przypadku: Modelowanie proces贸w personalnych w聽Newag S.A.
      • Studium przypadku: Proces zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽Grupie Azoty S.A.
      • 4.4.3. Projektowanie i聽dokumentowanie proces贸w
      • Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracownik贸w w聽Poczcie Polskiej S.A.
  • 5. Podsumowanie bada艅 oraz wnioski dotycz膮ce podej艣cia procesowego w聽zarz膮dzaniu zasobami ludzkimi
    • 5.1. Kszta艂towanie kultury organizacji procesowej
    • 5.2. Modelowanie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w聽organizacji zorientowanej procesowo
  • Zako艅czenie
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.