reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Dagmara Lewicka
ISBN: 9788301211103
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-16
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 47,20 z艂 (poprzednio: 58,27 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-11,07 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Zarz

Dodaj do koszyka Zarz

Spis tre艣ci

Zarz膮dzanie kapita艂em ludzkim w polskich przedsi臋biorstwach. Metody, narz臋dzia, mierniki eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • O Autorce
  • Wst臋p
  • ROZDZIA艁 1 Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsi臋biorstwie
    • 1.1. Wyzwania otoczenia gospodarczego
    • 1.2. Strategiczne zarz膮dzanie kapita艂em ludzkim
    • 1.3. Dzia艂ania w dziedzinie strategicznego zarz膮dzania kapita艂em ludzkim
    • 1.4. Nowe tendencje w odniesieniu do funkcji personalnej
    • 1.5. Wyniki bada艅 dotycz膮cych wybranych element贸w strategii personalnej4
    • 1.6. Strategia personalna wybranych przedsi臋biorstw bior膮cych udzia艂 w badaniu
  • ROZDZIA艁 2 Mierniki funkcji personalnej
    • 2.1. Wk艂ad funkcji personalnej w uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej
    • 2.2. Ocena dzia艂a艅 w zakresie funkcji personalnej
    • 2.3. Znaczenie miernik贸w funkcji personalnej2
    • 2.4. Rola systemu miernik贸w kapita艂u ludzkiego (Human Capital Metrics HCM)
    • 2.5. Rodzaje miernik贸w skuteczno艣ci zarz膮dzania kapita艂em ludzkim
    • 2.6. Analiza miernik贸w zastosowanych w badaniu
    • 2.7. Wnioski dotycz膮ce warto艣ci miernik贸w w badanych firmach
  • ROZDZIA艁 3 Satysfakcja pracownik贸w i jej wp艂yw na motywacj臋 do pracy
    • 3. 1. Znaczenie satysfakcji z pracy
    • 3.2. Funkcje i metody badania satysfakcji
    • 3.3. Zwi膮zki cel贸w wewn臋trznego public relations z dzia艂aniami w obszarze funkcji personalnej
    • 3.4. Wyniki bada艅 satysfakcji
      • 3.4.1. Analiza czynnik贸w satysfakcji
      • 3.4.2. Analiza wp艂ywu badanych czynnik贸w na zadowolenie og贸lne
      • 3.4.3. Analiza pojedynczych czynnik贸w zadowolenia
    • 3.5. Rezultat badania satysfakcji jako miernik
  • ROZDZIA艁 4 Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarz膮dzaniu kapita艂em ludzkim
    • 4.1. Zarz膮dzanie personelem oparte na kompetencjach
    • 4.2. Zarz膮dzanie kompetencjami w 艣wietle bada艅 empirycznych2
    • 4.3. Kompetencje mened偶er贸w personalnych
    • 4.4. Potrzeby rozwojowe polskich mened偶er贸w
    • 4.5. Analiza wynik贸w badania poziomu kompetencji mened偶er贸w personalnych
    • 4.6. Synteza wynik贸w badania empirycznego
  • ROZDZIA艁 5 Rekrutacja, selekcja i procesy redukcji w polskich przedsi臋biorstwach
    • 5.1. Planowanie zapotrzebowania na personel
    • 5.2. Rekrutacja w przedsi臋biorstwie
    • 5.3. Proces selekcji
    • 5.4. Techniki selekcji
      • 5.4.1. Wywiad tradycyjny
      • 5.4.2. Wywiad epizodyczny
      • 5.4.3. Assessment Center
      • 5.4.4. Zadania symulowane
    • 5.5. Procesy doboru w 艣wietle bada艅 satysfakcji
    • 5.6. Redukcja zatrudnienia
      • 5.6.1. Znaczenie proces贸w redukcji
      • 5.6.2. Zwolnienia monitorowane
    • 5.7. Procesy rekrutacji, selekcji i redukcji w badanych przedsi臋biorstwach
  • ROZDZIA艁 6 Zmiany w zakresie funkcji oceniania
    • 6.1. Znaczenie system贸w oceniania w organizacji
    • 6.2. Istota i cele system贸w ocen
      • 6.2.1. Ocena zorientowana na oszacowanie pracy (ocena por贸wnawcza, ewaluacyjna)
      • 6.2.2. Ocena rozwojowa i motywacyjna
      • 6.2.3. Elementy procesu oceny
    • 6.3. Ewolucja system贸w oceniania
    • 6.4. Ocena zorientowana na wyniki
    • 6.5. Zarz膮dzanie efektywno艣ci膮 (Performance Management)
    • 6.6. Ocena wielo藕r贸d艂owa
    • 6.7. Wytyczne dla wprowadzania system贸w ocen
      • 6.7.1. Komunikowanie si臋
      • 6.7.2. Projektowanie szkole艅
      • 6.7.3. 膯wiczenie umiej臋tno艣ci
      • 6.7.4. Monitorowanie systemu
    • 6.8. Procesy oceny w 艣wietle bada艅 satysfakcji
    • 6.9. Procesy oceniania w badanych przedsi臋biorstwach
  • ROZDZIA艁 7 Szkolenia i rozw贸j pracownik贸w w polskich przedsi臋biorstwach w dobie gospodarki wiedzy
    • 7.1. Cele szkole艅
    • 7.2. Etapy procesu szkolenia
    • 7.3. Potrzeby szkoleniowe i metody ich identyfikacji
      • 7.3.1. Metody stosowane w trakcie analizy potrzeb
    • 7.4. Model kwintetu szkoleniowego
    • 7.5. Przeprowadzanie szkolenia
    • 7.6. Ocena efektywno艣ci szkole艅
    • 7.7. Wska藕nik ROI w ocenie efektywno艣ci szkole艅
    • 7.8. Planowanie karier
    • 7.9. Plany nast臋pstw (sukcesji)
    • 7.10. Metody oceny kompetencji pracownik贸w
      • 7.10.1. Ocena kadry kierowniczej metod膮 Development Center
      • 7.10.2. Ocena metod膮 informacji zwrotnej 360 stopni
      • 7.10.3. Testy i kwestionariusze oceny predyspozycji mened偶era
    • 7.11. Procesy szkolenia i rozwoju w 艣wietle bada艅 satysfakcji
    • 7.12. Procesy szkolenia i rozwoju w badanych przedsi臋biorstwach
  • ROZDZIA艁 8 Motywowanie pracownik贸w
    • 8.1. Motywowanie pracownik贸w a kszta艂towanie satysfakcji
    • 8.2. Wyniki bada艅 empirycznych dotycz膮cych motywowania
    • 8.3. Procesy motywowania w badanych przedsi臋biorstwach
    • 8.4. Motywuj膮ca warto艣膰 procedur personalnych
      • 8.4.1. Motywuj膮ca rola planowania zasob贸w ludzkich
      • 8.4.2. Motywuj膮ce znaczenie procesu rekrutacji i selekcji
      • 8.4.3. Rola adaptacji
      • 8.4.4. Motywacyjna rola szkolenia i rozwoju
      • 8.4.5. Coaching jako motywuj膮ca technika szkolenia
      • 8.4.6. Motywuj膮ca rola 艣cie偶ki kariery i planu sukcesji
      • 8.4.7. Motywacyjna si艂a oceniania
      • 8.4.8. Motywacyjna rola komunikowania si臋
    • 8.5 Procesy i procedury personalne a motywacja pracownik贸w w 艣wietle bada艅 empirycznych
      • 8.5.1. Procedury personalne w ocenie badanych
      • 8.5.2. Ocena poziomu satysfakcji ze stosowania wybranych element贸w motywowania
  • ROZDZIA艁 9 Zarz膮dzanie wiedz膮
    • 9.1. Kapita艂 ludzki a kapita艂 intelektualny
    • 9.2. Zarz膮dzanie wiedz膮 a zarz膮dzanie personelem
    • 9.3. Analiza i ocena zarz膮dzania wiedz膮 w badanych przedsi臋biorstwach
    • 9.4. Procesy dzielenia si臋 wiedz膮 w 艣wietle bada艅 satysfakcji
    • 9.5 Procesy zarz膮dzania wiedz膮 w badanych przedsi臋biorstwach
    • 9.6. Koncepcja organizacji ucz膮cej si臋
    • 9.7. Metoda INVEST narz臋dzie do diagnozowania organizacji ucz膮cej si臋
  • ROZDZIA艁 10 Konflikt w organizacji
    • 10.1. Pod艂o偶e konflikt贸w
    • 10.2. Poziomy konfliktu
    • 10.3. Rodzaje konflikt贸w
    • 10.4. Mo偶liwe podej艣cia do sytuacji konfliktowej
    • 10.5. Podstawowe procedury w rozwi膮zywaniu konflikt贸w
    • 10.6. Rozwi膮zywanie konflikt贸w w badanych przedsi臋biorstwach
  • ROZDZIA艁 11 Zarz膮dzanie r贸偶norodno艣ci膮
    • 11.1. Uwarunkowania polityki r贸偶norodno艣ci
    • 11.2. Korzy艣ci z r贸偶norodno艣ci dla przedsi臋biorstwa
    • 11.3. Dzia艂ania w zakresie r贸偶norodno艣ci
    • 11.4. Dyskryminacja w Polsce
    • 11.5. Dyskryminacja ze wzgl臋du na p艂e膰
    • 11.6. Programy godzenia 偶ycia zawodowego z osobistym (work-life balance)
    • 11.7. Zapobieganie dyskryminacji
    • 11.8. Zarz膮dzanie r贸偶norodno艣ci膮 w badanych przedsi臋biorstwach
  • ROZDZIA艁 12 Kreowanie innowacyjnego 艣rodowiska pracy
    • 12.1. Przedsi臋biorstwa innowacyjne
    • 12.2. Strategia i praktyki personalne jako czynniki wspieraj膮ce innowacyjno艣膰
      • 12.2.1. Przedstawienie za艂o偶e艅 innowacji w postaci wizji
      • 12.2.2. Swoboda dost臋pu do wiedzy
      • 12.2.3. Osoba lidera
      • 12.2.4. Warto艣ci
      • 12.2.5. Motywowanie
      • 12.2.6. Kompetencje
      • 12.2.7. Szkolenia
    • 12.3. Wyniki bada艅 dotycz膮cych wspierania innowacyjno艣ci w przedsi臋biorstwach
      • 12.3.1. Bariery innowacyjno艣ci
      • 12.3.2. Warto艣ci firmy
      • 12.3.3. Motywowanie
      • 12.3.4. Model kompetencyjny
      • 12.3.5. Polityka szkolenia
    • 12.4. Synteza wynik贸w bada艅
  • ROZDZIA艁 13 Zmiany na rynku pracy a konieczno艣膰 budowania marki pracodawcy
    • 13.1. Koncepcja marki pracodawcy
    • 13.2. Budowanie marki pracodawcy
    • 13.3. Zwi膮zki mi臋dzy mark膮 pracodawcy a mark膮 produktu
      • 13.3.1. Marka jako wi膮zka warto艣ci
      • 13.3.2. Marka jako to偶samo艣膰
      • 13.3.3. Marka jako wizerunek
    • 13.4. Ocena warto艣ci marki
    • 13.5. Wyniki bada艅 dotycz膮cych marki pracodawcy
      • 13.5.1. Czynniki decyduj膮ce o wyborze pracodawcy
      • 13.5.2. Czynniki decyduj膮ce o atrakcyjno艣ci pracodawcy
      • 13.5.3. Czynniki wp艂ywaj膮ce na lojalno艣膰
    • 13.6. Synteza wynik贸w bada艅
  • ROZDZIA艁 14 Za艂o偶enia badawcze i metodologia bada艅
    • 14.1. Ocena stanu i jako艣ci rozwi膮za艅 w zakresie zarz膮dzania zasobami ludzkimi w wybranych przedsi臋biorstwach w gospodarce opartej na wiedzy
      • 14.1.1. Cele badania
      • 14.1.2. Zastosowane metody badawcze
    • 14.2. Badania dotycz膮ce wp艂ywu procedur personalnych na stwarzanie proinnowacyjnego 艣rodowiska pracy
    • 14.3. Badania dotycz膮ce si艂y marki pracodawcy
    • 14.4. Badania dotycz膮ce wp艂ywu procedur personalnych na motywowanie pracownik贸w
  • Zako艅czenie
  • Aneks
  • Literatura
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.