reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy - Onepress

ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy
Autor: Angie Mohr
Tytuł oryginału: Managing Business Growth: Get a Grip on the Numbers That Count
Tłumaczenie: Monika Szczęsny
ISBN: 83-246-0091-4
stron: 160, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-11-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,00 zł

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy

Tagi: Mała firma | Zarządzanie

Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.

Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet, gdy jesteś nieobecny. Pomyśl, ile swobody i czasu możesz przez to zyskać. Będziesz mógł poświęcić czas na to, co lubisz, a także na sprawy, które tradycyjnie odkładałeś na później: analizę finansów firmy, poszukiwanie atrakcyjnych możliwości w otoczeniu czy zdobywanie informacji o rynku. Przestań niewolniczo pracować i łatać dziury, a zajmij się tym, co jest rolą przedsiębiorcy: zarządzaniem i planowaniem działań firmy.

96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania.

Autorka, Angie Mohr -- doświadczony ekspert od zarządzania finansami i rozwojem przedsiębiorstwa -- podpowie Ci, jak:

  • zarzÄ…dzać finansami (podstawy ksiÄ™gowoÅ›ci i planowania finansowego);
  • kierować wzrostem firmy (poszerzanie rynku zbytu, planowanie dziaÅ‚aÅ„ w dÅ‚ugim okresie);
  • organizować czas pracy i przeznaczać go na dziaÅ‚ania strategiczne;
  • stworzyć system firmy: zamienić przedsiÄ™biorstwo w sprawnÄ… maszynÄ™;
  • analizować otoczenie (klienci, konkurenci i dostawcy);
  • skutecznie inwestować w marketing i reklamÄ™;
  • prowadzić politykÄ™ kadrowÄ… (prawo pracy, zasady wynagradzania);
  • okreÅ›lać wartość firmy.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie wzrostem firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy

Spis treści

Zarz

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie wzrostem firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.