Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 - Onepress

ISBN: 978-83-7941-616-5
stron: 237, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,25 zł (poprzednio: 65,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,75 zł)
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:
- zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach,
- innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw,
- kultura we współczesnych organizacjach.
Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi badaniami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.
Osoby które kupowały "Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)