reklama - zainteresowany?

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 - Onepress

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski
ISBN: 978-83-7941-616-5
stron: 237, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,25 zł (poprzednio: 65,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

Tagi: Ekonomia | Marketing

Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsię­biorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:
- zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach,
- innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw,
- kultura we współczesnych organizacjach.

Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współcze­snych przedsiębiorstw.

Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi bada­niami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.

Dodaj do koszyka Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.