reklama - zainteresowany?

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych - Onepress

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych
ebook
Autor: Izabela Sztangret
ISBN: 978-83-787-5296-7
stron: 283, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,31 zł (poprzednio: 31,64 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,33 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Tagi: Ekonomia

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

Dodaj do koszyka Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Spis treści

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.