reklama - zainteresowany?

Zarządzanie wartością z klientem - Onepress

Zarządzanie wartością z klientem
Autor: Rogoziński Kazimierz
ISBN: 978-8-3264-1631-6
stron: 440, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 76,28 zł (poprzednio: 88,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-12,42 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością z klientem

Tagi: Ekonomia

W książce "Zarządzanie wartością z klientem" autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką.

Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących:
- godności systemowej (rzeczywistość jest wielowymiarowa),
- pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY),
- prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych).

Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.



Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością z klientem

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie wartością z klientem", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością z klientem

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością z klientem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.