reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing - Onepress

ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing
Autor: Paweł Kuźbik, Maria J. Szymankiewicz
ISBN: 9788379698936
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing

Tagi: Ekonomia | Marketing | ZarzÄ…dzanie

WspóÅ‚czesny sport jest dzisiaj czymÅ› o wiele wiÄ™cej niż zwykÅ‚Ä… rozrywkÄ… czy też rekreacjÄ…. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla czÅ‚owieka dziedzina życia rozwijaÅ‚a siÄ™ bez profesjonalnego zarzÄ…dzania. Zmiany w sporcie bÄ™dÄ… generować nowe sytuacje kryzysowe, a budowa silnych, profesjonalnych organizacji sportowych, w tym klubów sportowych, bÄ™dzie uzależniona od strategicznych posunięć w obszarze zarzÄ…dzania nimi. Organizacje sportowe chcÄ…c rozwijać siÄ™ w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i spoÅ‚ecznych zmuszone sÄ… poszukiwać nowych rozwiÄ…zaÅ„, metod oraz technik zarzÄ…dzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i czÄ™sto specyficznej grupy interesariuszy. Należy dążyć do porzÄ…dkowanie wiedzy z zakresu zarzÄ…dzania w sporcie oraz do wypracowania i implementacji na nowym gruncie metod i technik zarzÄ…dzania, które dotychczas z powodzeniem sprawdzaÅ‚y siÄ™ w tradycyjnych, jak i zupeÅ‚nie nowych organizacjach. Biznes i sport mogÄ… siÄ™ bowiem wiele od siebie nauczyć. 

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje ludzie marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.