reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing - Onepress

ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing
ebook
Autor: Paweł Kuźbik, Maria J. Szymankiewicz
ISBN: 978-8-3796-9930-8
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,05 zł (poprzednio: 22,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,23 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing

Tagi: Ekonomia | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Zmiany w sporcie będą generować nowe sytuacje kryzysowe, a budowa silnych, profesjonalnych organizacji sportowych, w tym klubów sportowych, będzie uzależniona od strategicznych posunięć w obszarze zarządzania nimi. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać nowych rozwiązań, metod oraz technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i często specyficznej grupy interesariuszy. Należy dążyć do porządkowanie wiedzy z zakresu zarządzania w sporcie oraz do wypracowania i implementacji na nowym gruncie metod i technik zarządzania, które dotychczas z powodzeniem sprawdzały się w tradycyjnych, jak i zupełnie nowych organizacjach. Biznes i sport mogą się bowiem wiele od siebie nauczyć.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.