ZarzÄ…dzanie strategiczne - Onepress
TÅ‚umaczenie: Jania Magdalena
ISBN: 978-8-3264-1182-3
stron: 476, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 65,46 zł (poprzednio: 78,87 zł)
Oszczędzasz: 17% (-13,41 zł)
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarzÄ…dzania strategicznego.
Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarzÄ…dzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rzÄ…dowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydujÄ…cej roli strategii w dziaÅ‚alnoÅ›ci każdego przedsiÄ™biorstwa rozwijana jest poprzez szczegóÅ‚owe omówienie najważniejszych zwiÄ…zanych z tym tematem zagadnieÅ„, do których należą:
- definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji,
- rozwijanie zasobów organizacji,
- obsÅ‚uga klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiÄ™biorczoÅ›ci,
- cechy i znaczenie konkurencji,
- sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej,
- tworzenie modelu biznesowego okreÅ›lajÄ…cego metody gromadzenia zasobów,
- zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej,
- prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach,
- kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw,
- znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji,
- tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
Osoby które kupowały "Zarządzanie strategiczne", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja" 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)