reklama - zainteresowany?

Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw - Onepress

Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw
ebook
Autor: Artur Åšwierczek
ISBN: 978-8-3787-5034-5
stron: 354, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,12 zł (poprzednio: 52,72 zł)
Oszczędzasz: 22% (-11,60 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

Tagi: Ekonomia

Celem poznawczym pracy jest diagnoza transmisji i wzmacniania zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw. W rozważaniach podporządkowanych realizacji celu poznawczego przyjęto zasadę strukturalizmu metodologicznego. Głosi ona, że proces poznania należy rozpoczynać od identyfikacji struktury analizowanego obiektu, a więc zbioru określonych relacji zachodzących między elementami. W świetle prowadzonych studiów, analizowanym obiektem jest łańcuch dostaw, natomiast przepływ produktów, informacji oraz pieniędzy to efekt relacji nawiązywanych między jego ogniwami. Jest to podejście bardzo użyteczne z punktu wiedzenia celu pracy, pozwala bowiem na rozpoznanie złożonej i wieloaspektowej problematyki transmisji i wzmacniania zakłóceń wywołanej dwoma podstawowymi czynnikami współdziałania przedsiębiorstw stopniem zorganizowania łańcucha dostaw oraz poziomem jego struktury.

Dodaj do koszyka Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.