reklama - zainteresowany?

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy - Onepress

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
ebook
Autor: Danuta Szwajca
ISBN: 978-83-7941-605-9
stron: 213, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,75 zł (poprzednio: 55,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,25 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Tagi: Ekonomia | Marketing

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.

W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:
o Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?
o Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?
o Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?

Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.

Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.

Dodaj do koszyka Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.