reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II - Onepress

ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II
ebook
Autor: Wacław Šmid
ISBN: 978-83-7941-604-2
stron: 285, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,56 zł (poprzednio: 57,30 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,74 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II

Tagi: Ekonomia | Marketing

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do "starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie reklamą. Wydanie II", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.