reklama - zainteresowany?

Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III - Onepress

Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III
ebook
Autor: Wojciech Zieliński, Ewelina Trubisz, Błażej Barchański, Daniel Ciupiński, Wojciech Leoński, Ireneusz Miciuła
ISBN: 978-83-620-6299-7
stron: 107, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,66 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III

Tagi: Ekonomia | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Przedmowa

Prezentujemy PaÅ„stwu trzeciÄ… część monografii naukowej pod tytuÅ‚em „ZarzÄ…dzanie przedsiÄ™biorstwem”, która zostaÅ‚o opracowana przez pracowników naukowych.

Książka prezentuje wiedzÄ™ teoretycznÄ… oraz praktycznÄ…, stanowi prezentacjÄ™ badaÅ„ oraz diagnoz poÅ›wiÄ™conej problematyce aspektów zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem. SkÅ‚ada siÄ™ z szeÅ›ciu rozdziałów, tj.: Model biznesu w procesie zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem; Konkurencyjność przedsiÄ™biorstwa a współczesne wyzwania w ujÄ™ciu teoretycznym; ProjakoÅ›ciowe rozwiÄ…zywanie problemów zarzÄ…dczych; Ocena sektora meblarskiego w Unii Europejskiej; Globalizacja – szanse i zagrożenia dla polskich przedsiÄ™biorstw;Metody eliminacji transakcyjnego ryzyka walutowego w przedsiÄ™biorstwie i ich znaczenie w warunkach turbulencji na rynkach finansowych.

Autorzy niniejszych rozdziałów przedstawiają swoje osiągnięcia naukowe, dzięki którym otrzymujemy ciekawe analizy, bogaty zasób wiedzy, a także nową wiedzę, jak i również nowe rozwiązania stosowane w praktyce w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Monografię naukową adresujemy praktycznie do wszystkich zainteresowanych aspektami ekonomii i zarządzania. Jak i również dla tych, którym jest niezbędna wiedza teoretyczna i praktyczna z tego obszaru badawczego do kontynuacji dalszych badań naukowych.

Liczymy, że odnajdÄ… PaÅ„stwo w naszej książce „ZarzÄ…dzanie przedsiÄ™biorstwem” inspiracje dla wÅ‚asnej praktyki zawodowej oraz naukowej.

SÅ‚owa kluczowe: model biznesu,konkurencyjność, metody konkurowania, hiperkonkurencja, strategia zróżnicowania, model biznesu, proces zarzÄ…dzania, potencjaÅ‚ konkurencyjny, przedsiÄ™biorczość, psychologia rozwiÄ…zywania problemów, S.M.A.R.T., proces decyzyjny, myÅ›lenie projakoÅ›ciowe, TQM – total quality management, marketing-mix, przywództwo, koszty jakoÅ›ci, ocena sektora meblarskiego w Unii Europejskiej, globalizacja, Europa 2020, zagrożenia zwiÄ…zane z globalizacjÄ…, współczesne zarzÄ…dzanie finansami, ryzyko walutowe, strategia zarzÄ…dzania ryzykiem, zarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym, transakcje forward, transakcje futures, transakcje swap, operacje hedgingowe, forfaiting

Dodaj do koszyka Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.