Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część II - Onepress

ISBN: 978-83-620-6275-1
stron: 109, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 13,66 zł
Prezentujemy Państwu drugą część monografii naukowej pod tytułem „Zarządzanie przedsiębiorstwem”, która zostało opracowana przez pracowników naukowych.
Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań oraz diagnoz poświęconej problematyce aspektów zarządzania przedsiębiorstwem.
Autorzy niniejszych rozdziałów przedstawiają swoje osiągnięcia naukowe, dzięki którym otrzymujemy ciekawe analizy, bogaty zasób wiedzy, a także nową wiedzę, jak i również nowe rozwiązania stosowane w praktyce w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Monografię naukową adresujemy praktycznie do wszystkich zainteresowanych aspektami ekonomii i zarządzania. Jak i również dla tych, którym jest niezbędna wiedza teoretyczna i praktyczna z tego obszaru badawczego do kontynuacji dalszych badań naukowych.
Liczymy, że odnajdą Państwo w naszej książce „Zarządzanie przedsiębiorstwem” inspiracje dla własnej praktyki zawodowej oraz naukowej.
Słowa kluczowe: wycena przedsiębiorstw, zarządzanie jakością, polityka jakości w bankach, system mierzenia satysfakcji klienta, konflikt w organizacji, elastyczne systemy wynagradzania, kafeteria, uelastycznianie wynagradzania, elastyczne plany świadczeń, systemy kafeteryjne, zastosowania sztucznej inteligencji w ekonomii, algorytmy genetyczne, oprogramowanie SFINX, ścieżka kariery w małym przedsiębiorstwie, etyka w biznesie
Osoby które kupowały "Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część II", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część II eBook -- spis treści
Spis treści
Przedmowa 6
Rozdział I Studium przypadków wycen przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto 7
Wstęp. 7
1.1. Model wyceny - opis i założenia. 9
1.2. Aktywa trwałe. 11
1.3. Aktywa obrotowe. 15
1.4. Kapitały własne i zobowiązania. 19
Podsumowanie. 21
Abstrakt 22
Case study company valuation by the adjusted net assets 23
Abstract 23
Bibliografia. 23
Informacja o autorze. 24
Rozdział II Zarządzanie jakością w bankach 25
Wprowadzenie. 25
2.1. Polityka jakości w bankach. 26
2.2. Standardy jakości w bankach. 30
2.3. System mierzenia satysfakcji klienta. 34
Podsumowanie. 37
The importance of quality in banks. 38
Bibliografia. 38
Informacja o autorze. 38
Rozdział III Konflikt jako trudna sytuacja w organizacji 39
Wprowadzenie. 39
3.1. Pojęcie konfliktu. 40
3.2. Źródła konfliktu organizacyjnego. 43
3.3. Symptomy konfliktu. 46
3.4. Metody kierowania konfliktem... 49
3.5. Metody rozwiązywania konfliktów w organizacji 51
Podsumowanie. 55
Bibliografia. 56
Informacja o autorze. 56
Rozdział IV Wykorzystanie elastycznych systemów wynagradzania na przykładzie kafeterii w przedsiębiorstwach w Polsce 57
Streszczenie. 57
Wstęp. 58
4.1. Pojęcie elastycznych systemów wynagrodzeń. 59
4.2. Kafeteria jako elastyczna forma płac. 61
4.3. Systemy kafeteryjne w przedsiębiorstwach w Polsce. 62
Zakończenie. 66
The use of elastic remuneration systems on the example of cafeteria in enterprises located in Poland. 67
Summary. 67
Bibliografia. 68
Informacja o autorach. 68
Rozdział V Zastosowania sztucznej inteligencji w ekonomii 69
Wprowadzenie. 69
5.1. Metody sztucznej inteligencji 70
5.1.1. Sieci neuronowe. 70
5.1.2. Logika rozmyta. 74
5.1.3. Algorytmy genetyczne. 75
5.2. Sieci neuronowe jako przykład wykorzystania sztucznej inteligencji w analizie ekonomicznej na podstawie pakietu SPHINX 3.0. 77
5.2.1. Oprogramowanie SFINX.. 77
5.2.2. Zastosowanie sieci neuronowej w analizie ekonomicznej na przykładzie Neuronix z pakietu Sphinx 79
Podsumowanie. 80
Bibliografia. 80
Informacja o autorkach. 81
Rozdział VI Ścieżka kariery w małym przedsiębiorstwie 82
Wprowadzenie. 82
6.1. Ujęcie definicyjne. 83
6.2. Praca w małym przedsiębiorstwie – powód do dumy?. 87
6.3. Delegowanie zadań w małym przedsiębiorstwie. 89
Podsumowanie. 90
Bibliografia. 91
Informacja o autorze. 91
Rozdział VII Etyka w biznesie 92
Bibliografia. 104
Informacja o autorze. 104
Wykaz bibliografii 105