reklama - zainteresowany?

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Onepress

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
ebook
Autor: Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
ISBN: 978-83-7941-601-1
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,90 zł (poprzednio: 54,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,10 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

Tagi: Ekonomia | Marketing

Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji.

Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe.

Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.

Dodaj do koszyka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.