ZarzÄ…dzanie organizacjÄ… turystycznÄ… - Onepress
ISBN: 978-83-7941-600-4
stron: 174, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,35 zł (poprzednio: 50,41 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,06 zł)
Turystyka stanowi jednÄ… z najbardziej dynamicznie rozwijajÄ…cych siÄ™ gaÅ‚Ä™zi gospodarki na Å›wiecie, notujÄ…c po II wojnie Å›wiatowej staÅ‚y, nieprzerwany wzrost zarówno, co do liczby turystów, jak i wpÅ‚ywów z turystyki. Polska, w tym wzglÄ™dzie, nie dorównujÄ™ innym krajom europejskim. Wynika to główÂnie z faktu, że przez ostatnie dziesiÄ…tki lat turystyka w Polsce sprowadzaÅ‚a siÄ™ w zasadzie wyÅ‚Ä…cznie do dziaÅ‚alnoÅ›ci socjalnej, finansowanej albo z buÂdżetu paÅ„stwa, albo przez paÅ„stwowe przedsiÄ™biorstwa, które organizowaÅ‚y wczasy dla swoich pracowników. CharakteryzowaÅ‚a siÄ™ niskim pozioÂÂmem usÅ‚ug, jednostajnym programem, kiepskÄ… bazÄ… noclegowÄ… i wyżywieniowÄ…, itp. TraktujÄ…c turystykÄ™ jako dodatek do dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej nie stworzono rozwiÄ…zaÅ„ systemowych i programów jej rozwoju.
Nadrobienie powstaÅ‚ej luki, w stosunku do Å›wiatowego poziomu usÅ‚ug turystycznych, wymaga z jednej strony podjÄ™cia zmian systemowych, strukturalÂnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarzÄ…dzania w organizacjach Å›wiadczÄ…cych usÅ‚ugi, czyniÄ…c je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotÄ… treÅ›ci zawartej w książce. Szczególna uwaga zostaÅ‚a zwrócona, na:
- określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu,
- przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją,
- etykę działania organizacji turystycznej.
Osoby które kupowały "Zarządzanie organizacją turystyczną", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)