Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka - Onepress
ISBN: 978-8-3208-2103-1
stron: 271, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej.
Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono:
- istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,
- formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,
- motywy umiędzynarodowienia działalności firm,
- teorie firmy międzynarodowej,
- strategie i struktury firm międzynarodowych,
- zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Osoby które kupowały "Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)