Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - Onepress
ISBN: 978-8-3808-8366-6
stron: 166, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,70 zł (poprzednio: 14,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,07 zł)
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Postawione tezy wynikajÄ… z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwami w danej rzeczywistoÅ›ci gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiÄ™biorstw przedstawiony zostaÅ‚ jako szansa na podniesienie konkurencyjnoÅ›ci firm. Opis i analiza zarzÄ…dzania miÄ™dzynarodowego w kontekÅ›cie internacjonalizacji przedsiÄ™biorstw jest częściÄ… opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem miÄ™dzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.
Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.
Osoby które kupowały "Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)