Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach - Onepress
ISBN: 978-8-3764-1696-0
stron: 456, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 68,57 zł (poprzednio: 79,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,16 zł)
MaÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa odgrywajÄ… ważnÄ… rolÄ™ we wspóÅ‚czesnej gospodarce rynkowej i partycypujÄ… w istotny sposób w tworzeniu jej podstawowych wielkoÅ›ci makroekonomicznych. Budowa i zarzÄ…dzanie przedsiÄ™biorstwem tej wielkoÅ›ci nie jest zadaniem Å‚atwym, wymaga bowiem nie tylko odpowiedniej wiedzy fachowej zwiÄ…zanej z branżą, ale również umiejÄ™tnoÅ›ci poruszania siÄ™ w realiach gospodarczych. Ogólnie biorÄ…c, wiÄ™kszość polskich maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorców legitymuje siÄ™ wiedzÄ… zgodnie z rodzajem prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci, wykazuje natomiast niedostatek wiedzy zwiÄ…zanej z ekonomikÄ… i zarzÄ…dzaniem wÅ‚asnÄ… firmÄ…, budowÄ… jej pozycji konkurencyjnej na rynku, gospodarkÄ… zasobami finansowymi i ludzkimi. RównoczeÅ›nie na polskim rynku wydawniczym wystÄ™puje niewiele opracowaÅ„ podejmujÄ…cych próbÄ™ wypeÅ‚nienia wystÄ™pujÄ…cej luki wiedzy przedsiÄ™biorców w tym zakresie. StÄ…d podrÄ™cznik pt. ZarzÄ…dzanie maÅ‚Ä… i Å›redniÄ… firmÄ… w teorii i w ćwiczeniach wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.
PodrÄ™cznik zawiera wybrane, istotne i różnorodne problemy zwiÄ…zane z funkcjonowaniem maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw. Jego zaletÄ… jest prezentacja obok teoretycznych aspektów omawianych kwestii ćwiczeÅ„ i praktycznych przykÅ‚adów. Taka konstrukcja pracy, Å‚Ä…czÄ…ca wÄ…tek teoretyczny i praktyczny, powinna zapewnić Czytelnikom peÅ‚niejszÄ… recepcjÄ™ zamieszczonych treÅ›ci.
Istotnym walorem omawianego podręcznika jest jego wysoka przydatność w realizowaniu procesu dydaktycznego.
Zamieszczenie w każdym rozdziale pytaÅ„ sprawdzajÄ…cych pozwala na kontrolÄ™ i ocenÄ™ stopnia przyswojenia studiowanych treÅ›ci. Praca jest również przydatna dla studentów przygotowujÄ…cych prace dyplomowe oraz studentów studiów podyplomowych. Ponadto podrÄ™cznik może stanowić dobry punkt wyjÅ›cia, a także inspiracjÄ™ do dalszych badaÅ„ i poszukiwania egzemplifikacji w obszarze maÅ‚ej i Å›redniej przedsiÄ™biorczoÅ›ci.
Osoby które kupowały "Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)