ZarzÄ…dzanie informacjÄ… na rynku globalnym Teoria i praktyka - Onepress
ISBN: 978-83-255-2425-8
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.
Autorzy koncentrujÄ… siÄ™ na takich zagadnieniach, jak:
o informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej,
o informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej,
o zarzÄ…dzanie informacjÄ… rynkowÄ… w praktyce gospodarczej,
o modele zarzÄ…dzania informacjÄ… rynkowÄ….
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Osoby które kupowały "Zarządzanie informacją na rynku globalnym Teoria i praktyka", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)