Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym - Onepress
ISBN: 978-83-787-5364-3
stron: 367, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,71 zł (poprzednio: 46,56 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,85 zł)
Praca skÅ‚ada siÄ™ ze wstÄ™pu, siedmiu rozdziaÅ‚ów oraz zakoÅ„czenia. W rozdziale pierwszym zaprezentowano relacje miÄ™dzy ekonomiÄ… i socjologiÄ…, stanowiÄ…ce podÅ‚oże sformuÅ‚owania koncepcji zakorzenienia spoÅ‚ecznego. RozdziaÅ‚ drugi poÅ›wiÄ™cono charakterystyce koncepcji zakorzenienia spoÅ‚ecznego autorstwa Marka Granovettera. W rozdziale trzecim uwagÄ™ poÅ›wiÄ™cono charakterystycznym cechom sektora turystycznego i ich znaczeniu dla zakorzenienia spoÅ‚ecznego w kontekÅ›cie wspóÅ‚pracy miÄ™dzy pomiotami tego sektora. W rozdziale czwartym zaprezentowano metodykÄ™ badaÅ„, a w szczególnoÅ›ci podejÅ›cie sieciowe i jego zastosowanie do badania roli zakorzenienia spoÅ‚ecznego we wspóÅ‚pracy w sektorze turystycznym. W rozdziale piÄ…tym zaprezentowano wyniki badaÅ„ empirycznych odnoszÄ…cych siÄ™ do źródeÅ‚ i czynników determinujÄ…cych zakorzenienie spoÅ‚eczne i umożliwiajÄ…cych zastosowanie tego zakorzenienia w dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej. RozdziaÅ‚ szósty poÅ›wiÄ™cono z kolei zaprezentowaniu pozytywnych nastÄ™pstw zakorzeniania spoÅ‚ecznego dla wspóÅ‚pracy w sektorze turystycznym, zidentyfikowanym w wyniku wÅ‚asnych badaÅ„ empirycznych. Siódmy rozdziaÅ‚ poÅ›wiÄ™cono zidentyfikowanym w trakcie badaÅ„ negatywnym konsekwencjom, jakie zakorzenienie spoÅ‚eczne ma dla wspóÅ‚pracy w sektorze turystycznym.
Osoby które kupowały "Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)