reklama - zainteresowany?

Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania - Onepress

Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania
ebook
Autor: Mariusz Jędrzejko, Małgorzata Janusz, Marek Walancik
ISBN: 978-83-754-5418-5
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,25 zł (poprzednio: 25,00 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,75 zł)

Dodaj do koszyka Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania

Tagi: Ekonomia

Atutem podrÄ™cznika jest lokalizacja tematyki zachowaÅ„ ryzykownych i uzależnieÅ„ w szerokim kontekÅ›cie antropologiczno-kulturowym. Jak trafnie podkreÅ›lajÄ… autorzy, zaburzenia i uzależnienia oraz sytuacje ryzyka sÄ… cechÄ… immanentnÄ… wspóÅ‚czesnych czasów, wielkiego przyspieszenia, nieustannej zmiany, ciÄ…gÅ‚ego ruchu, presji mediów i ogromnych wpÅ‚ywów rynku konsumpcji, zwÅ‚aszcza wszechobecnej reklamy. Publikacja zawierajÄ…c w sobie pedagogiczne, psychologiczne oraz socjologiczne rozważania nad zachowaniami problemowymi i uzależnieniami mÅ‚odego pokolenia opisuje uwarunkowania zjawisk z caÅ‚Ä… gamÄ… ich kontekstów. Opisuje także fenomen patologii spoÅ‚ecznych oraz uzależnieÅ„ z ich specyfikÄ…, a także, co istotne, koncentruje swojÄ… uwagÄ™ nie tylko na czynnikach ryzyka, ale przede wszystkim na czynnikach ochronnych, różnych strategiach ukierunkowanych na dobrostan.

ks. dr hab. Roman Bogusław Sieroń, prof. KUL

Dodaj do koszyka Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania

 

Osoby które kupowały "Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania

Spis treści

Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Zachowania ryzykowne i uzależnienia. Zjawisko i uwarunkowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.