Zaanga - Onepress
ISBN: 978-83-7695-899-6
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 40,01 zł
Monografia podejmuje ważny i aktualny temat badawczy zarówno w aspekcie poznawczym jak i praktycznym. Podj
Osoby które kupowały "Zaanga", wybierały także:
- Mindf*ck szefa. 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Zasada 80/20 rz 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
- Stw 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Mindf*ck szefa. 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
Spis treści
Zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych eBook -- spis treści
Wstęp 9
1. ZarzÄ…dzanie procesowe we wspóÅ‚czesnych organizacjach 19
1.1. ZarzÄ…dzanie zorientowane na procesy biznesowe 19
1.2. Próba uporzÄ…dkowania terminologicznego pojęć 24
1.3. ZwiÄ…zki zarzÄ…dzania procesowego z wybranymi nurtami zarzÄ…dzania 35
1.4. ZarzÄ…dzanie procesowe we wspóÅ‚czesnych koncepcjach zarzÄ…dzania 39
1.5. Podsumowanie 48
2. Doskonalenie procesów biznesowych 49
2.1. Procesy biznesowe jako przedmiot zmian 49
2.2. Perspektywy doskonalenia procesów 55
2.3. Uwarunkowania doskonalenia procesów biznesowych 58
2.4. Metodyki doskonalenia procesów biznesowych 61
2.5. CiÄ…gÅ‚e doskonalenie procesów biznesowych 65
2.6. Podsumowanie 69
3. Zaangażowanie w doskonalenie procesów biznesowych 71
3.1. Zaangażowanie pracowników – zakres znaczeniowy pojÄ™cia 71
3.2. Kontekst zaangażowania pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 78
3.3. ZwiÄ…zek zaangażowania pracowników w doskonalenie procesów ze wspóÅ‚czesnymi koncepcjami zarzÄ…dzania 86
3.3.1. Orientacja na jakość a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 86
3.3.2. Koncepcja Lean Management a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 92
3.3.3. Balanced Scorecards (BSC) a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 93
3.4. ZwiÄ…zek zaangażowania pracowników w doskonalenie procesów z wybranymi teoriami ekonomicznymi, socjologicznymi i psychologicznymi 95
3.4.1. Teoria transakcji spoÅ‚ecznych a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 96
3.4.2. Teoria agencji a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 98
3.4.3. Teorie pola siÅ‚ i interesariuszy a zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowych 100
3.5. Podsumowanie 102
4. Metodyka badań 103
4.1. Opis postępowania badawczego 103
4.2. Badania literaturowe 107
4.3. Charakterystyka badań ilościowych 111
4.3.1. Wprowadzenie 111
4.3.2. Przyjęta metoda badawcza 117
4.3.3. Opis przeprowadzonej analizy statystycznej 121
4.4. Charakterystyka przeprowadzonych badań jakościowych 123
4.4.1. Wprowadzenie 123
4.4.2. Wybór przypadków do badania 129
4.4.3. Opis przeprowadzonych badań terenowych 132
4.4.4. Analizowanie danych i wnioskowanie 134
4.5. Podsumowanie 137
5. Zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów biznesowychz perspektywy przeprowadzonych badaÅ„ empirycznych 138
5.1. Wyniki badań ilościowych 138
5.2. GÅ‚ówne wnioski z badaÅ„ iloÅ›ciowych 152
5.3. Wyniki badań jakościowych 154
5.3.1. Studium przypadku A – spóÅ‚ka z kapitaÅ‚em zagranicznym, branża motoryzacyjna 155
5.3.2. Studium przypadku B – spóÅ‚ka z kapitaÅ‚em skandynawskim, branża motoryzacyjna 161
5.3.3. Studium przypadku C – miÄ™dzynarodowy operator logistyczny 166
5.3.4. Studium przypadku D – instytucja publiczna o zasiÄ™gu ogólnokrajowym 172
5.3.5. Studium przypadku E – przedsiÄ™biorstwo użytecznoÅ›ci publicznej 177
5.3.6. Studium przypadku F – spóÅ‚ka Å›wiadczÄ…ca usÅ‚ugi outsourcingowe 181
5.4. Analiza i tezy (uogólnienia analityczne) wynikajÄ…ce z przeprowadzonych badaÅ„ jakoÅ›ciowych 187
5.5. GÅ‚ówne wnioski z badaÅ„ jakoÅ›ciowych 203
5.6. Podsumowanie 204
Zakończenie 206
ZaÅ‚Ä…czniki – narzÄ™dzia badawcze 215
Bibliografia 229
Spis rysunków 247
Spis tabel 248
Abstract 250