reklama - zainteresowany?

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma - Onepress

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
mp3
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-283-9695-1
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2022-06-01
Ksi─Ögarnia: Onepress

Cena ksi─ů┼╝ki: 12,90 z┼é (poprzednio: 58,64 z┼é)
Oszczędzasz: 78% (-45,74 zł)

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Tagi: Marketing | Zarz

Marketing to sztuka wyboru... w

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

 

Osoby które kupowały "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Sprzeda┼╝ wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywa─ç technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Spis tre┼Ťci

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma│ych zrobiŠ marki wielkie Audiobook -- spis treÂci

Podziŕkowania

Wstŕp. Marketing to sztuka wyboru

Rozdzia│ 1. Marka jako znak z wiŕksz▒ lub mniejsz▒ moc▒

  • O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdzi│, ┐e marka nie ma znaczenia
  • Znak, który u│atwia decyzje i budzi emocje
  • Na pocz▒tek okreÂl, jak▒ moc ma Twoja marka
  • Marka, której jeszcze nie ma
  • Marka, która nie zauwa┐y│a, ┐e staje siŕ mark▒
  • Marka, która znalaz│a siŕ po ciemnej stronie mocy
  • Marka, która ma wielk▒ moc
  • Znaj▒ markŕ czy nie znaj▒? Oto jest pytanie

Rozdzia│ 2. Diabe│ tkwi w. strategii

  • Czym siŕ ró┐ni strategia marki od strategii komunikacji?
  • Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrŕbie jednej firmy?
  • Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny?

Rozdzia│ 3. Najciemniej pod latarni▒, czyli o tym, jak poznaŠ swoje podwórko

  • Musisz - tak, musisz wiedzieŠ, do kogo chcesz trafiŠ: okreÂlenie grupy docelowej
  • Musisz wiedzieŠ, z kim konkurujesz
  • Musisz przeprowadziŠ autodiagnozŕ

Rozdzia│ 4. Pozycjonowanie - sposób na to, ┐eby zostaŠ w ÂwiadomoÂci konsumenta na d│u┐ej

  • O co chodzi z tym ca│ym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przyk│adów kilka
  • Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje
  • Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobiŠ krok po kroku
  • Brand key
  • Wiem, wiem, nie ma to jak przyk│ad

Rozdzia│ 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny

  • B▒d╝ uczciwy wobec innych i wobec siebie
  • Kogo zaprosiŠ do przetargu
  • Tyle dostaniesz, ile w│o┐ysz
  • Jak unikn▒Š rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawieraŠ brief
  • Znajd╝ czas, ┐eby pogadaŠ

Rozdzia│ 6. Koniec to dopiero pocz▒tek

  • Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno byŠ logo bez pozycjonowania
  • úamaŠ kody czy nie │amaŠ kodów? Oto jest pytanie
  • Jak Ciŕ widz▒, tak Ciŕ pisz▒
  • Zasady zobowi▒zuj▒ tak┐e wtedy, kiedy mówimy o logo
  • SztywnoŠ versus kreatywnoŠ
  • Przysz│a pora, ┐eby pozycjonowanie wdro┐yŠ w ┐ycie
  • Mów "sprawdzam" przy ka┐dej mo┐liwej okazji

Rozdzia│ 7. Nie stój w miejscu! Zwiŕkszaj moc marki

  • Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o now▒ kategoriŕ
  • Sk▒d wiedzieŠ, kiedy siŕ rozszerzaŠ?
  • B▒d╝ na czasie
  • Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to co wiŕcej - znacznie wiŕcej
  • Rewolucja czy ewolucja?
  • Nie zawsze siŕ udaje, ale po upadku trzeba siŕ podnieŠ

Ju┐ naprawdŕ na koniec

Dodaj do koszyka Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale┼╝─ů do wydawnictwa Helion S.A.