ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI - Onepress

ISBN: 978-83-66165-86-1
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,20 zł (poprzednio: 32,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,80 zł)
Osoby które kupowały "ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI eBook -- spis treści
SPIS TREŚCI
WSTĘP...............................................................................................................................7
1. ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE – ROLA JEDNOSTKI...............................9
1.1. Koncepcja zachowań organizacyjnych..............................................................9
1.2. Jednostka w organizacji......................................................................................13
1.3. Stosunki między jednostką a organizacją.........................................................14
1.4. Osobowość jednostki..........................................................................................16
1.5. Postawa jednostki................................................................................................20
1.6. Percepcja jednostki.............................................................................................21
1.7. Stres jednostki......................................................................................................24
1.8. Kreatywność jednostki.......................................................................................27
1.9. Skuteczność zachowania jednostki...................................................................31
2. ZACHOWANIA GRUPOWE....................................................................................33
2.1. Pojęcie grupy.........................................................................................................33
2.1.1. Charakterystyka zespołu...........................................................................35
2.1.2. Lider zespołu..............................................................................................39
2.1.3. Przywództwo i władza...............................................................................40
2.2. Teorie, normy, zachowania grupowe i decyzje w grupie.................................43
2.3. Konflikty................................................................................................................49
2.4. Komunikacja w grupie.........................................................................................55
3. ZACHOWANIA MIĘDZYORGANIZACYJNE.....................................................64
3.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych...................................................64
3.2. Rola negocjacji w zachowaniach międzyorganizacyjnych.............................70
3.3. Kultura organizacyjna a zachowania organizacyjne.......................................75
4. PRAKTYKA ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH............................................81
4.1. Badanie zachowań organizacyjnych w przedsiębiorstwie..............................81
4.2. Badanie zachowań organizacyjnych pracowników – rola lidera...................91
4.3. Testowanie zachowań organizacyjnych – przykłady......................................98
SPIS TABEL....................................................................................................................118
SPIS RYSUNKÓW.........................................................................................................118
BIBLIOGRAFIA............................................................................................................120