reklama - zainteresowany?

ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI - Onepress

ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI
ebook
Autor: Jolanta Staszewska
ISBN: 978-83-66165-86-1
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2022-10-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,20 zł (poprzednio: 32,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,80 zł)

Dodaj do koszyka ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

Tagi: Zarz

W niniejszym opracowaniu przedstawiono uogólnione spojrzenie na zachowania organizacyjne w kontek

Dodaj do koszyka ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

 

Osoby które kupowały "ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

Spis treści

ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI eBook -- spis treści

SPIS TREÅšCI
WSTĘP...............................................................................................................................7
1. ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE – ROLA JEDNOSTKI...............................9
1.1. Koncepcja zachowań organizacyjnych..............................................................9
1.2. Jednostka w organizacji......................................................................................13
1.3. Stosunki między jednostką a organizacją.........................................................14
1.4. Osobowość jednostki..........................................................................................16
1.5. Postawa jednostki................................................................................................20
1.6. Percepcja jednostki.............................................................................................21
1.7. Stres jednostki......................................................................................................24
1.8. Kreatywność jednostki.......................................................................................27
1.9. Skuteczność zachowania jednostki...................................................................31
2. ZACHOWANIA GRUPOWE....................................................................................33
2.1. Pojęcie grupy.........................................................................................................33
2.1.1. Charakterystyka zespołu...........................................................................35
2.1.2. Lider zespołu..............................................................................................39
2.1.3. Przywództwo i wÅ‚adza...............................................................................40
2.2. Teorie, normy, zachowania grupowe i decyzje w grupie.................................43
2.3. Konflikty................................................................................................................49
2.4. Komunikacja w grupie.........................................................................................55
3. ZACHOWANIA MIĘDZYORGANIZACYJNE.....................................................64
3.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych...................................................64
3.2. Rola negocjacji w zachowaniach międzyorganizacyjnych.............................70
3.3. Kultura organizacyjna a zachowania organizacyjne.......................................75
4. PRAKTYKA ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH............................................81
4.1. Badanie zachowań organizacyjnych w przedsiębiorstwie..............................81
4.2. Badanie zachowaÅ„ organizacyjnych pracowników – rola lidera...................91
4.3. Testowanie zachowaÅ„ organizacyjnych – przykÅ‚ady......................................98
SPIS TABEL....................................................................................................................118
SPIS RYSUNKÓW.........................................................................................................118
BIBLIOGRAFIA............................................................................................................120

Dodaj do koszyka ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.