reklama - zainteresowany?

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers - Onepress

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
ebook
Autor: Wojciech Jabłoński
ISBN: 978-8-3808-8049-8
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,24 zł (poprzednio: 20,77 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,53 zł)

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Tagi: Ekonomia

Publikacja przybliża jednÄ… z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI – Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwoÅ›ciami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary gÅ‚ównych zastosowaÅ„ wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki wÅ‚asnych badaÅ„ metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujÄ…cych technikÄ™ CATI. Książka może zainteresować badaczy – zarówno akademickich, jak i komercyjnych – korzystajÄ…cych z techniki CATI. Przydatna bÄ™dzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom dziaÅ‚ów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorujÄ…cym pracÄ™ ankieterów telefonicznych. Publikacja – poza walorami czysto naukowymi – zawiera wiele treÅ›ci o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje zwiÄ…zane z przygotowaniem i realizowaniem badaÅ„ sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego. 

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

 

Osoby które kupowały "Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Spis treści

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.