reklama - zainteresowany?

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Onepress

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Autor: Anna Łaszkiewicz
ISBN: 9788381420839
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Tagi: Ekonomia | Marketing

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

 

Osoby które kupowały "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.