reklama - zainteresowany?

Wsp - Onepress

Wsp
ebook
Autor: Janusz Rymaniak (red.)
ISBN: 978-83-7941-577-9
stron: 213, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)

Dodaj do koszyka Wsp

Tagi: Ekonomia | Marketing

Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze spo

Dodaj do koszyka Wsp

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Wsp", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Wsp

Spis tre艣ci

Wsp贸艂czesne domeny zarz膮dzania: decyzje mened偶erskie - PPO i CSR - modele biznesu. Tom 44 eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 9


Cz臋艣膰 I
Decyzje mened偶erskie

1. Szczup艂a produkcja - pr贸ba oceny poziomu jej realizacji w wybranych przedsi臋biorstwach wytw贸rczych - Bogdan Nogalski, Przemys艂aw Niewiadomski 15
1.1. Szczup艂a produkcja - marnotrawstwo i warto艣膰 dodana 17
1.2. Ocena poziomu realizacji szczup艂ej produkcji - rozpoznanie wg strefy 21
1.3. Ocena poziomu realizacji szczup艂ej produkcji w praktyce przedsi臋biorstw wytw贸rczych 25
1.3.1. Przedmiot i podmiot bada艅 25
1.3.2. Wyniki bada艅 w艂asnych 27
Streszczenie/Summary 36
Bibliografia 37

2. Proaktywne decyzje mened偶erskie - Ryszard Rohaty艅ski 41
2.1. Podstawowa terminologia 41
2.2. Proaktywne i reaktywne decyzje mened偶erskie 43
2.3. Rozwi膮zywanie problem贸w za pomoc膮 decyzji proaktywnych 45
2.4. Projektowanie jako przedmiot bada艅 naukowych i dzia艂a艅 praktycznych 46
2.5. Ocena prognozy jako narz臋dzia wspomagaj膮cego decyzj臋 50
2.6. Badanie wiarygodno艣ci prognozy 50
Streszczenie/Summary 57
Bibliografia 58

3. Podejmowanie decyzji mened偶erskich w warunkach niepewno艣ci i ryzyka - Andrzej Lima艅ski, Ireneusz Drabik 59
3.1. Decyzje mened偶erskie i proces decyzyjny w zarz膮dzaniu 60
3.2. R贸偶norodno艣膰 problem贸w decyzyjnych w warunkach pewno艣ci, niepewno艣ci i ryzyka 63
3.3. Racjonalno艣膰 decyzji jako uwarunkowanie redukcji niepewno艣ci i ryzyka 67
Streszczenie/Summary 71
Bibliografia 72


Cz臋艣膰 II
Pozytywny potencja艂 organizacji i spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu

4. Zjawisko korupcji w organizacjach sektora publicznego na przyk艂adzie samorz膮d贸w gminnych Warmii i Mazur - Bogdan Nogalski, Andrzej J. Koz艂owski, Iwona Z. Czaplicka Koz艂owska 77
4.1. Zjawisko korupcji w prawie i literaturze naukowej 79
4.2. Wyniki bada艅 w艂asnych - za艂o偶enia badawcze - metodyka bada艅 82
4.3. Analiza wskaza艅 o niewyst臋powaniu korupcji w organizacjach sektora publicznego 84
4.4. Analiza wskaza艅 wielko艣ci korupcji w organizacjach sektora publicznego 87
4.5. Analiza braku wskaza艅 przez respondent贸w wyst臋powania lub nie korupcji w organizacjach sektora publicznego 90
4.6. Rekomendacje 93
Streszczenie/Summary 95
Bibliografia 97

5. Zarz膮dzanie przez warto艣ci jako nowy nurt w zarz膮dzaniu przedsi臋biorstwem - Dorota Teneta-Skwiercz 99
5.1. Poj臋cie, rodzaje i proces wy艂aniania warto艣ci organizacyjnych 100
5.1.1. Definicja "warto艣ci" i ich rodzaje 100
5.1.2. Proces wy艂aniania warto艣ci 104
5.2. Znaczenie warto艣ci we wsp贸艂czesnych organizacjach 105
5.3. Istota zarz膮dzania przez warto艣ci 107
5.3.1. Narodziny MBV 107
5.3.2. Poj臋cie zarz膮dzania przez warto艣ci i warunki jego wdro偶enia 110
Streszczenie/Summary 112
Bibliografia 113

6. Wykorzystanie relacji ze stakeholders w budowaniu pozytywnego potencja艂u przedsi臋biorstwa - Ilona Penc-Pietrzak 115
6.1. Poj臋cie i rodzaje stakeholders 116
6.2. Analiza stakeholders 118
6.3. Koncepcja pozytywnego potencja艂u organizacji 120
6.4. Relacje firmy i jej interesariuszy w budowaniu pozytywnego potencja艂u organizacji 124
6.5. Wykorzystanie relacji ze stakeholders w rozwijaniu pozytywnego potencja艂u organizacji w badanej firmie 125
Streszczenie/Summary 128
Bibliografia 129

7. Rosn膮ce znaczenie jako艣ci i zarz膮dzania jako艣ci膮 na przyk艂adzie podmiot贸w leczniczych - Dorota Michalska-Sieniawska 131
7.1. Specyfika zarz膮dzania jako艣ci膮 w kontek艣cie us艂ug medycznych 133
7.2. Czynniki wp艂ywaj膮ce na wzrost znaczenia jako艣ci w dzia艂alno艣ci podmiot贸w leczniczych 136
7.3. Zarz膮dzanie jako艣ci膮 w przedsi臋biorstwie 138
7.4. Zarz膮dzanie jako艣ci膮 w podmiotach leczniczych 139
Streszczenie/Summary 144
Bibliografia 145


Cz臋艣膰 III
Modele biznesu

8. Modelowanie dzia艂a艅 biznesowych z uwzgl臋dnieniem struktury zarz膮dzania projektami - Bogdan Nogalski, Roman Czapiewski 149
8.1. Znaczenie i wdra偶anie zarz膮dzania strategicznego 151
8.2. Rola projekt贸w w funkcjonowaniu wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw 154
8.3. Znaczenie modelowania dzia艂a艅 taktycznych i operacyjnych w zarz膮dzaniu projektami 157
8.4. Przeprowadzone badania typu case study - wnioski 160
Streszczenie/Summary 163
Bibliografia 164

9. Uwarunkowania modelu biznesu w innowacyjnej organizacji - Katarzyna Tubielewicz 167
9.1. Istota modelu biznesu 168
9.2. Rodzaje modeli biznesu 171
9.3. Niedoskona艂o艣膰 modeli biznesu 176
9.4. Koncepcja modelu biznesu przedsi臋biorstwa "X" - studium przypadku 177
Streszczenie/Summary 181
Bibliografia 182

10. Metoda oceny zgodno艣ci kultury organizacji z wymogami strategii - Ma艂gorzata Czerska 183
10.1. Kultura organizacji jako przedmiot oceny 183
10.2. Za艂o偶enia metody 185
10.3. Procedura badania 186
10.3.1. Diagnoza realizowanej strategii organizacji 186
10.3.2. Diagnoza rzeczywistej kultury organizacji 188
10.3.3. Projektowanie kultury organizacji wyznaczonej potrzebami strategii 192
10.3.4. Diagnoza "luki kulturowej" 193
Streszczenie/Summary 195
Bibliografia 196

11. Zarz膮dzanie zapleczem port贸w - studium przypadku zespo艂u portowego Szczecin-艢winouj艣cie - Janusz Rymaniak, Wojciech Ku藕mi艅ski 197
11.1. Teoretyczne aspekty zaplecza portu 198
11.1.1. Poj臋cie i istota zaplecza portu 198
11.1.2. Rola zaplecza portowego w otoczeniu 200
11.2. Zesp贸艂 portowy Szczecin-艢winouj艣cie 202
11.2.1. Prze艂adunki portowe a zdolno艣ci prze艂adunkowe nabrze偶y w portach Szczecin i 艢winouj艣cie 202
11.2.2. Jako艣膰 zaplecza dalszego port贸w w kontek艣cie prognoz wielko艣ci
prze艂adunk贸w portowych 204
Streszczenie/Summary 210
Bibliografia 211

Dodaj do koszyka Wsp

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.