Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Onepress
ISBN: 978-83-8142-084-6
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2018-12-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,45 zł
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.
Osoby które kupowały "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym eBook -- spis treści
Wstęp 9
Rozdział 1. Konsument w otoczeniu rynkowym 15
-
- Konsument w koncepcji marketingu 15
- Nowa Gospodarka – charakterystyka i główne determinanty zmian 21
- Nowy typ konsumenta – zmiany w postawach i zachowaniach konsumenckich 31
Rozdział 2. Charakterystyka wirtualnych społeczności 43
-
- Istota i potencjał wirtualnych społeczności 43
- Rodzaje wirtualnych społeczności i ich wykorzystanie w organizacji 51
- Rola wirtualnych społeczności w kreowaniu wartości 60
Rozdział 3. Wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej 67
-
- Definicja wartości na gruncie koncepcji marketingowej 67
- Koncepcje tworzenia i podziału wartości 77
- Korzyści dla organizacji i konsumentów 88
Rozdział 4. Koncepcja współtworzenia wartości z klientami 95
-
- Czynniki warunkujące współpracę 95
- Zaangażowanie klientów jako podstawa współtworzenia wartości 100
- Motywy zaangażowania klientów we współpracę 103
- Formy współpracy z klientami 107
- Obszary wykorzystania idei współtworzenia wartości z klientami w organizacji 119
Rozdział 5. Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym w praktyce przedsiębiorstw w Polsce i na świecie – badania empiryczne 127
-
- Cel i metodyka badania empirycznego oraz charakterystyka próby 127
- Praktyka współtworzenia wartości z klientami w przedsiębiorstwie – przegląd i charakterystyka 135
- Znajomość zagadnienia współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym 141
- Ocena wpływu współtworzenia wartości z konsumentami na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa 146
- Postrzegany przez przedsiębiorstwo potencjał współtworzenia wartości z klientami w środowisku wirtualnym w zakresie budowania przewagi rynkowej 167
- Podsumowanie 177
Zakończenie 183
Bibliografia 187
Spis rysunków i tabel 199
Załącznik ‒ Kwestionariusz 205
Nota o Autorze 215