reklama - zainteresowany?

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - Onepress

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
ebook
Autor: Anna Łaszkiewicz
ISBN: 978-83-8142-084-6
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2018-12-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,45 zł

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Tagi: Ekonomia | Marketing

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

 

Osoby które kupowały "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Spis treści

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym eBook -- spis treści

Wstęp 9

 

Rozdział 1. Konsument w otoczeniu rynkowym 15

    1. Konsument w koncepcji marketingu 15
    2. Nowa Gospodarka – charakterystyka i główne determinanty zmian 21
    3. Nowy typ konsumenta – zmiany w postawach i zachowaniach konsumenckich 31

 

Rozdział 2. Charakterystyka wirtualnych społeczności 43

    1. Istota i potencjał wirtualnych społeczności 43
    2. Rodzaje wirtualnych społeczności i ich wykorzystanie w organizacji 51
    3. Rola wirtualnych społeczności w kreowaniu wartości 60

 

Rozdział 3. Wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej 67

    1. Definicja wartości na gruncie koncepcji marketingowej 67
    2. Koncepcje tworzenia i podziału wartości 77
    3. Korzyści dla organizacji i konsumentów 88

 

Rozdział 4. Koncepcja współtworzenia wartości z klientami 95

    1. Czynniki warunkujące współpracę 95
    2. Zaangażowanie klientów jako podstawa współtworzenia wartości 100
    3. Motywy zaangażowania klientów we współpracę 103
    4. Formy współpracy z klientami 107
    5. Obszary wykorzystania idei współtworzenia wartości z klientami w organizacji 119

 

Rozdział 5. Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym w praktyce przedsiębiorstw w Polsce i na świecie – badania empiryczne 127

    1. Cel i metodyka badania empirycznego oraz charakterystyka próby 127
    2. Praktyka współtworzenia wartości z klientami w przedsiębiorstwie – przegląd i charakterystyka 135
    3. Znajomość zagadnienia współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym 141
    4. Ocena wpływu współtworzenia wartości z konsumentami na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa 146
    5. Postrzegany przez przedsiębiorstwo potencjał współtworzenia wartości z klientami w środowisku wirtualnym w zakresie budowania przewagi rynkowej 167
    6. Podsumowanie 177

 

Zakończenie 183

Bibliografia 187

Spis rysunków i tabel 199

Załącznik ‒ Kwestionariusz 205

Nota o Autorze 215

Dodaj do koszyka Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.