reklama - zainteresowany?

Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju - Onepress

Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju
ebook
Autor: Danuta Stawasz
ISBN: 978-83-822-0311-0
stron: 130, Format: ebook
Data wydania: 2020-12-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju

Tagi: Ekonomia

Tematem przewodnim monografii jest miasto w relacji wspóÅ‚czesny Å›wiat-gospodarka-spoÅ‚eczeÅ„stwo-system wÅ‚adzy i zarzÄ…dzania. Rozważania koncentrujÄ… siÄ™ na pytaniach, jakie czynniki decydujÄ… o możliwoÅ›ciach rozwoju wspóÅ‚czesnego miasta i co sprawia, że jedne odnoszÄ… sukcesy, inne zaÅ›, mimo wydawaÅ‚oby siÄ™ sprzyjajÄ…cych okolicznoÅ›ci, nie nadążajÄ… za dynamikÄ… zmian obserwowanÄ… w różnych miejscach i obszarach ludzkiej aktywnoÅ›ci.

W publikacji zostaÅ‚a podjÄ™ta próba caÅ‚oÅ›ciowego spojrzenia na niezwykle istotne dla wspóÅ‚czesnych miast zagadnienie ich rozwoju, rozpatrywane w kontekÅ›cie sprawnoÅ›ci zarzÄ…dzania. Zapewnia ono w dÅ‚ugim okresie równowagÄ™ miÄ™dzy możliwoÅ›ciami i oczekiwaniami budowania miasta zaspokajajÄ…cego potrzeby i aspiracje miejskiej spoÅ‚ecznoÅ›ci. Inaczej mówiÄ…c – budowanie miasta przez ludzi i dla ludzi, zgodnie z wymogiem zagwarantowania interesu publicznego. Punktem wyjÅ›cia podjÄ™tych rozważaÅ„ jest przyjÄ™cie zaÅ‚ożenia, że prawa ekonomiki miasta nie straciÅ‚y na swojej aktualnoÅ›ci i powinny być uwzglÄ™dniane przy podejmowaniu decyzji co do ksztaÅ‚towania procesów rozwojowych miasta.

Dodaj do koszyka Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju

 

Osoby które kupowały "Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju

Spis treści

Dodaj do koszyka Współczesne miasta. Aktualne możliwości rozwoju

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.