reklama - zainteresowany?

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm - Onepress

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm
ebook
Autor: Renata Lisowska, Jarosław Ropęga
ISBN: 978-83-8088-573-8
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Tagi: Mała firma | Zarządzanie projektami

W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu rozważań dokonano przeglądu modeli biznesu mających zastosowanie we współczesnych małych i średnich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizę funkcjonowania takich przedsiębiorstw, omówienie czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących ich rozwój, a także uchwycenie związku modeli biznesu ze strategią przedsiębiorstwa.

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

 

Osoby które kupowały "Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Spis treści

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7

 

1. Nowy paradygmat cywilizacyjny a rozwój przedsiębiorczości 11

    1. Współczesne przemiany w gospodarce światowej 11
    2. Wiedza jako czynnik przejścia do gospodarki przedsiębiorczej 32
    3. Koncepcje przedsiębiorstw przyszłości 44

 

2. Współczesna przedsiębiorczość w procesie rozwoju małych i średnich firm 65

    1. Przedsiębiorcze myślenie i podejmowanie decyzji 65
    2. Proces przedsiębiorczy 74
    3. Postawy i motywacje przedsiębiorcze

oraz typy przedsiębiorców 80

    1. Przedsiębiorcze zarządzanie 93

 

3. Model biznesu w strategii rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 99

    1. Istota modelu biznesu i jego komponenty 99
    2. Czynniki kształtujące model biznesu małych i średnich przedsiębiorstw 113
    3. Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa 156

 

Zakończenie 171

Bibliografia 175

Spis tabel i rysunków 199

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.