Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm - Onepress

ISBN: 978-83-8088-573-8
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu rozważań dokonano przeglądu modeli biznesu mających zastosowanie we współczesnych małych i średnich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizę funkcjonowania takich przedsiębiorstw, omówienie czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących ich rozwój, a także uchwycenie związku modeli biznesu ze strategią przedsiębiorstwa.
Osoby które kupowały "Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
 - Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
 - GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
 - Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
 - Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
 
Spis treści
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm eBook -- spis treści
Wprowadzenie 7
1. Nowy paradygmat cywilizacyjny a rozwój przedsiębiorczości 11
-  	
- Współczesne przemiany w gospodarce światowej 11
 - Wiedza jako czynnik przejścia do gospodarki przedsiębiorczej 32
 - Koncepcje przedsiębiorstw przyszłości 44
 
 
2. Współczesna przedsiębiorczość w procesie rozwoju małych i średnich firm 65
-  	
- Przedsiębiorcze myślenie i podejmowanie decyzji 65
 - Proces przedsiębiorczy 74
 - Postawy i motywacje przedsiębiorcze
 
 
oraz typy przedsiębiorców 80
-  	
- Przedsiębiorcze zarządzanie 93
 
 
3. Model biznesu w strategii rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 99
-  	
- Istota modelu biznesu i jego komponenty 99
 - Czynniki kształtujące model biznesu małych i średnich przedsiębiorstw 113
 - Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa 156
 
 
Zakończenie 171
Bibliografia 175
Spis tabel i rysunków 199





