Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm - Onepress
ISBN: 978-83-8088-573-8
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie zwiÄ…zane z zachowaniami wspóÅ‚czesnych przedsiÄ™biorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaÅ‚ywania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjÄ™tych badaÅ„ stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarzÄ…dzanej na rzecz gospodarki przedsiÄ™biorczej, w której gÅ‚ównÄ… rolÄ™ odgrywajÄ… maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa. W podsumowaniu rozważaÅ„ dokonano przeglÄ…du modeli biznesu majÄ…cych zastosowanie we wspóÅ‚czesnych maÅ‚ych i Å›rednich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizÄ™ funkcjonowania takich przedsiÄ™biorstw, omówienie czynników wewnÄ™trznych i zewnÄ™trznych ksztaÅ‚tujÄ…cych ich rozwój, a także uchwycenie zwiÄ…zku modeli biznesu ze strategiÄ… przedsiÄ™biorstwa.
Osoby które kupowały "Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm eBook -- spis treści
Wprowadzenie 7
1. Nowy paradygmat cywilizacyjny a rozwój przedsiÄ™biorczoÅ›ci 11
-
- WspóÅ‚czesne przemiany w gospodarce Å›wiatowej 11
- Wiedza jako czynnik przejścia do gospodarki przedsiębiorczej 32
- Koncepcje przedsiębiorstw przyszłości 44
2. WspóÅ‚czesna przedsiÄ™biorczość w procesie rozwoju maÅ‚ych i Å›rednich firm 65
-
- Przedsiębiorcze myślenie i podejmowanie decyzji 65
- Proces przedsiębiorczy 74
- Postawy i motywacje przedsiębiorcze
oraz typy przedsiÄ™biorców 80
-
- Przedsiębiorcze zarządzanie 93
3. Model biznesu w strategii rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 99
-
- Istota modelu biznesu i jego komponenty 99
- Czynniki kształtujące model biznesu małych i średnich przedsiębiorstw 113
- Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa 156
Zakończenie 171
Bibliografia 175
Spis tabel i rysunków 199