reklama - zainteresowany?

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm - Onepress

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm
Autor: Renata Lisowska, Jarosław Ropęga
ISBN: 9788380885721
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Tagi: Mała firma | Zarządzanie projektami

W publikacji zaprezentowano ważne kwestie zwiÄ…zane z zachowaniami wspóÅ‚czesnych przedsiÄ™biorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaÅ‚ywania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjÄ™tych badaÅ„ stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarzÄ…dzanej na rzecz gospodarki przedsiÄ™biorczej, w której gÅ‚ównÄ… rolÄ™ odgrywajÄ… maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa. W podsumowaniu rozważaÅ„ dokonano przeglÄ…du modeli biznesu majÄ…cych zastosowanie we wspóÅ‚czesnych maÅ‚ych i Å›rednich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizÄ™ funkcjonowania takich przedsiÄ™biorstw, omówienie czynników wewnÄ™trznych i zewnÄ™trznych ksztaÅ‚tujÄ…cych ich rozwój, a także uchwycenie zwiÄ…zku modeli biznesu ze strategiÄ… przedsiÄ™biorstwa.

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

 

Osoby które kupowały "Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.