reklama - zainteresowany?

Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania - Onepress

Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania
ebook
Autor: Barbara Kos
ISBN: 978-8-3724-6737-9
stron: 204, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,20 zł (poprzednio: 21,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,30 zł)

Dodaj do koszyka Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania

Tagi: Ekonomia

Procesy zachodzące we współczesnym świecie, takie jak internacjonalizacja, globalizacja czy regionalizacja, stawiają przed podmiotami gospodarczymi działającymi zwłaszcza na rynku międzynarodowym coraz to nowe wymagania. Wynikają one między innymi ze zwiększającej się wymiany międzynarodowej (towarowej, usługowej, kulturalnej itp.), rozwoju zakresu działalności, przyspieszenia tempa obrotu towarowego, przepływu informacji, znoszenia barier oraz rosnących współzależności między państwami. Niniejsza publikacja stanowi zbiór opracowań pracowników Wydziału Ekonomii oraz doktorantów. W szczególności tematyka artykułów koncentruje się wokół takich problemów jak: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element strategii biznesowej linii lotniczych, obowiązki przewoźników lotniczych w zakresie praw pasażerów, infrastruktura transportu kolejowego, jakość usług transportowych, pomiar rozwoju społeczno-gospodarczego, public relations organów państwa jako element bezpieczeństwa narodowego, anglosaski model gospodarki wolnorynkowej, czynniki sukcesu organizacji sektora publicznego, rozwój telepracy, wpływ procesu integracji europejskiej na transformację krajów Europy Środkowo-Wschodniej, Europejska Polityka Sąsiedztwa, Ukraina z perspektywy Unii Europejskiej i Polski oraz platformy edukacyjne.

Dodaj do koszyka Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania

 

Osoby które kupowały "Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania

Spis treści

Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania eBook -- spis treści

WSTĘP 7 Piotr Adamczyk. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO ELEMENT STRATEGII BIZNESOWEJ LINII LOTNICZYCH 9 Sławomir Czech. ANGLOSASKI MODEL GOSPODARKI WOLNORYNKOWEJ - UJĘCIE EWOLUCYJNO-TEORETYCZNE 21 Monika Dyduch. SYNTETYCZNY MIERNIK ROZWOJU INWESTYCJI I SZTUCZNA SIEĆ NEURONOWA 36 Wojciech Głód. PODEJŚCIE EWOLUCYJNE W KONCEPCJACH OPISUJĄCYCH PROCES INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA 50 Sylwia Kaczyńska-Adamczyk. EKONOMICZNE KONSEKWENCJE OBOWIĄZKÓW PRZEWOŹNIKÓW LOTNICZYCH W ZAKRESIE PRAW PASAŻERÓW, WYNIKAJĄCE Z WYBRANEGO ORZECZNICTWA EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU SPRAWIEDLIWOŚCI 67 Paweł Kocoń. PUBLIC RELATIONS JAKO INSTRUMENT WYKORZYSTYWANY PRZEZ PAŃSTWO DO WZMACNIANIA W SPOŁECZEŃSTWIE POCZUCIA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO 81 Joanna Kos. WPŁYW INTEGRACYJNYCH INICJATYW UNII EUROPEJSKIEJ NA TRANSFORMACJĘ KRAJÓW EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ 92 Łukasz Kosobucki. JAKOŚĆ USŁUG W TRANSPORCIE ZBIOROWYM OSÓB W MIASTACH I MOŻLIWOŚCI JEJ POPRAWY Z WYKORZYSTANIEM REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W LATACH 2007-2013 99 Maria Kotas. KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU ORGANIZACJI SEKTORA PUBLICZNEGO 108 Monika Kućmierczyk. UWARUNKOWANIA ROZWOJU TELEPRACY 117 Karolina Lubieniecka-Kocoń. STAN I PROCES PRZEKSZTAŁCANIA KOLEJOWYCH KORYTARZY TRANSPORTOWYCH NA TERENIE POLSKI, WCHODZĄCYCH W SKŁAD PROGRAMU TEN-T 127 Tomasz Mataczyński. PRÓBA OCENY EUROPEJSKIEJ POLITYKI SĄSIEDZTWA JAKO CZYNNIKA WSPIERAJĄCEGO REFORMY GOSPODARCZE NA UKRAINIE 138 Rafał Świtała. UKRAINA Z PERSPEKTYWY UNII EUROPEJSKIEJ I POLSKI 148 Magdalena Tusińska. DYLEMATY POJMOWANIA I POMIARU ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO 160 Anna Urbanek. ALIANS RAILTEAM JAKO PRZYKŁAD KOOPERACJI W ZAKRESIE MIĘDZYNARODOWYCH PRZEWOZÓW HIGH SPEED 177 Monika Wróbel. FUNKCJONALNOŚĆ PLATFORM EDUKACYJNYCH Z UWZGLĘDNIENIEM EUROPEJSKIEJ PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ 186 LITERATURA

Dodaj do koszyka Współczesna gospodarka - wyzwania i oczekiwania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.