Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji - Onepress

ISBN: 978-83-283-8638-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)
- Poznaj cechy prawdziwego lidera
- Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
- Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego
By roztaczać szefa czar
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.
źródło: https://www.marketingtopodstawa.com/
Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
Osoby które kupowały "Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)
Spis treści
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji eBook -- spis treści
Wstęp 5
Rozdział 1. Kim jest wpływowy menedżer? 7
- 1.1. Czy każdy potrzebuje popularności? 7
- 1.2. Wpływ a popularność 17
- 1.3. Wpływ a reputacja 23
- 1.4. Wpływ a władza 31
Rozdział 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33
- 2.1. Zarządzanie zespołem 36
- 2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
- 2.3. Budowanie relacji ze współpracownikami 53
- 2.4. Zaangażowanie liderów w ważne sprawy społeczne 58
Rozdział 3. Osobisty kapitał wpływowego menedżera 63
- 3.1. Cenny czas 67
- 3.2. Wiarygodność opinii 81
- 3.3. Skuteczność działania 89
- 3.4. Zarządzanie nieobecnością 100
- 3.5. Spójny plan komunikacji 106
Rozdział 4. Narzędzia budowania wpływu 117
- 4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
- 4.2. Wystąpienia publiczne 176
- 4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
- 4.4. Targi i konferencje 213
Zakończenie 227