Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji - Onepress
ISBN: 978-83-283-7069-2
stron: 232, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2021-07-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 48,06 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,16 zł)
- Poznaj cechy prawdziwego lidera
- Przekonaj siÄ™, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
- Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego
By roztaczać szefa czar
ZarzÄ…dzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródÅ‚o wÅ‚adzy, dla innych zobowiÄ…zanie i misja wywierania pozytywnego wpÅ‚ywu. W rzeczywistoÅ›ci, w której życie prywatne przenika siÄ™ z zawodowym, a iluzjÄ™ popularnoÅ›ci trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpÅ‚ywowego lidera - teamu, oddziaÅ‚u, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzÄ… magiczne moce, szacunek i bezwzglÄ™dne posÅ‚uszeÅ„stwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przeÅ‚ożonych i podwÅ‚adnych? Jak sprawować realnÄ… wÅ‚adzÄ™, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od Å›wiadomych decyzji, konsekwencji w dziaÅ‚aniu i wiernoÅ›ci wartoÅ›ciom.
źródÅ‚o: https://www.marketingtopodstawa.com/
Ta książka skÅ‚ania do refleksji nad wÅ‚asnÄ… skutecznoÅ›ciÄ… i realnym przywództwem, a jednoczeÅ›nie dostarcza wielu praktycznych narzÄ™dzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
Osoby które kupowały "Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)
Spis treści
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji -- spis treści
Wstęp 5
Rozdział 1. Kim jest wpływowy menedżer? 7
- 1.1. Czy każdy potrzebuje popularności? 7
- 1.2. Wpływ a popularność 17
- 1.3. Wpływ a reputacja 23
- 1.4. Wpływ a władza 31
RozdziaÅ‚ 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33
- 2.1. Zarządzanie zespołem 36
- 2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
- 2.3. Budowanie relacji ze wspóÅ‚pracownikami 53
- 2.4. Zaangażowanie liderów w ważne sprawy spoÅ‚eczne 58
Rozdział 3. Osobisty kapitał wpływowego menedżera 63
- 3.1. Cenny czas 67
- 3.2. Wiarygodność opinii 81
- 3.3. Skuteczność działania 89
- 3.4. Zarządzanie nieobecnością 100
- 3.5. Spójny plan komunikacji 106
Rozdział 4. Narzędzia budowania wpływu 117
- 4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
- 4.2. WystÄ…pienia publiczne 176
- 4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
- 4.4. Targi i konferencje 213
Zakończenie 227