reklama - zainteresowany?

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji - Onepress

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

MIEJSCE 6 na liście TOP 20
Autor: Ewa Wilmanowicz
ISBN: 978-83-283-7069-2
stron: 232, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2021-07-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Tagi: Przywództwo | Zarządzanie

  • Poznaj cechy prawdziwego lidera
  • Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
  • Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego

By roztaczać szefa czar

Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

źródło: https://www.marketingtopodstawa.com/

 

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

Dodaj do koszyka Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

 

Osoby które kupowały "Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Gra bez końca

Dodaj do koszyka Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Spis treści

Wpywowy meneder. Strategie budowania przywdztwa i reputacji -- spis treci

 

Wstp 5

 

Rozdzia 1. Kim jest wpywowy meneder? 7

  • 1.1. Czy kady potrzebuje popularnoci? 7
  • 1.2. Wpyw a popularno 17
  • 1.3. Wpyw a reputacja 23
  • 1.4. Wpyw a wadza 31

Rozdzia 2. Marka osobista lidera w realizacji celów organizacji 33

  • 2.1. Zarzdzanie zespoem 36
  • 2.2. Pozyskiwanie nowych talentów 49
  • 2.3. Budowanie relacji ze wspópracownikami 53
  • 2.4. Zaangaowanie liderów w wane sprawy spoeczne 58

Rozdzia 3. Osobisty kapita wpywowego menedera 63

  • 3.1. Cenny czas 67
  • 3.2. Wiarygodno opinii 81
  • 3.3. Skuteczno dziaania 89
  • 3.4. Zarzdzanie nieobecnoci 100
  • 3.5. Spójny plan komunikacji 106

Rozdzia 4. Narzdzia budowania wpywu 117

  • 4.1. Ludzie biznesu w social mediach 117
  • 4.2. Wystpienia publiczne 176
  • 4.3. Bankiety i imprezy biznesowe 199
  • 4.4. Targi i konferencje 213

Zakoczenie 227

Dodaj do koszyka Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.