reklama - zainteresowany?

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego - Onepress

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego
ebook
Autor: Magdalena Wereda-Kolasińska
ISBN: 978-83-7941-124-5
stron: 51, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 2,89 zł (poprzednio: 3,36 zł)
Oszczędzasz: 14% (-0,47 zł)

Dodaj do koszyka Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego

Tagi: Ekonomia | Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu.

Organizacje funkcjonują po to, by realizować cele stawiane im przez akcjonariuszy, będących najważniejszymi interesariuszami każdej firmy. Inwestor decydując się na inwestycję w dane przedsiębiorstwo oczekuje wzrostu wartości firmy, co powinno być równocześnie głównym celem strategii, według której podąża organizacja.

Turbulentne środowisko zewnętrze i wewnętrzne wpływa na wybór strategiczny, koncepcję oraz realizację strategii przez firmę, to ono również przekłada się na sytuację akcjonariusza inwestującego własne środki w dany podmiot. Zatem, to właśnie ryzyko występujące w bezpośrednim i pośrednim otoczeniu podmiotu determinuje poziom wartości osiąganej przez akcjonariusza.

Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja ryzyka strategicznego, jego wielkości, siły oddziaływania na organizację oraz pokazanie, iż firmy, które mają wdrożone systemy zarządzania ryzykiem strategicznym prezentują wyższą wartość dla akcjonariuszy.

Dodaj do koszyka Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego

 

Osoby które kupowały "Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego

Spis treści

Dodaj do koszyka Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.