Wizerunek w marketingu przedsi - Onepress
ISBN: 978-83-66741-14-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,01 zł
Osoby które kupowały "Wizerunek w marketingu przedsi", wybierały także:
- Mindf*ck szefa. 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Zasada 80/20 rz 39,89 zł, (17,95 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
- Stw 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Mindf*ck szefa. 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
Spis treści
Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw eBook -- spis treści
SPIS TREÅšCI
Wstęp
1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing
1.1. Istota wizerunku
1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa
1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
2. Public relations w dziaÅ‚aniach wizerunkowych przedsiÄ™biorstwa – wybrane zagadnienia
2.1. Istota public relations
2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa
2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa
2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu
3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu
3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Podsumowanie
Literatura
Streszczenie
Summary