reklama - zainteresowany?

Wizerunek w marketingu przedsi - Onepress

Wizerunek w marketingu przedsi
ebook
Autor: Iwona Wilk
ISBN: 978-83-66741-14-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,01 zł

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Tagi: Zarz

Monografia przybli

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

 

Osoby które kupowały "Wizerunek w marketingu przedsi", wybierały także:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Spis treści

Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw eBook -- spis treści

SPIS TREÅšCI
WstÄ™p 
1. DziaÅ‚alność wizerunkowa przedsiÄ™biorstwa a marketing 
   1.1. Istota wizerunku 
   1.2. Wizerunek a marketingowe podejÅ›cie do aktywnoÅ›ci rynkowej przedsiÄ™biorstwa 
   1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiÄ™biorstwa 
2. Public relations w dziaÅ‚aniach wizerunkowych przedsiÄ™biorstwa – wybrane zagadnienia
   2.1. Istota public relations 
   2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona wÅ‚asność przemysÅ‚owa przedsiÄ™biorstwa 
   2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiÄ™biorstwa 
   2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiÄ™biorstwa 
3. Wizerunkowy potencjaÅ‚ zielonego marketingu 
   3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu 
   3.2. Rola zielonego marketingu w ksztaÅ‚towaniu wizerunku przedsiÄ™biorstwa 
Podsumowanie 
Literatura 
Streszczenie 
Summary

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.