reklama - zainteresowany?

Wizerunek w marketingu przedsi - Onepress

Wizerunek w marketingu przedsi
ebook
Autor: Iwona Wilk
ISBN: 978-83-66741-14-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,01 zł

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Tagi: Zarz

Monografia przybli

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

 

Osoby które kupowały "Wizerunek w marketingu przedsi", wybierały także:

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Jak odkupi
  • Notion w godzin
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Spis treści

Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw eBook -- spis treści

SPIS TREŚCI
Wstęp 
1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 
   1.1. Istota wizerunku 
   1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 
   1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 
2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa – wybrane zagadnienia
   2.1. Istota public relations 
   2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 
   2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 
   2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 
3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 
   3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 
   3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 
Podsumowanie 
Literatura 
Streszczenie 
Summary

Dodaj do koszyka Wizerunek w marketingu przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.