reklama - zainteresowany?

Winning - odpowiedzi - Onepress

Winning - odpowiedzi
ebook
Autor: Jack Welch, Suzy Welch
ISBN: 978-8-3623-0497-4
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,80 zł (poprzednio: 32,63 zł)
Oszczędzasz: 24% (-7,83 zł)

Dodaj do koszyka Winning - odpowiedzi

Tagi: Ekonomia

W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst bÄ™dÄ…cy zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podrÄ™cznikiem napisanym z typowÄ… dla Jacka otwartoÅ›ciÄ… i optymizmem. WydawaÅ‚o siÄ™, że po niej, odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do słów Warrena Buffeta, „nie bÄ™dzie potrzebna żadna wiÄ™cej książka o zarzÄ…dzaniu”.

Ale Winning ujawniÅ‚a nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosÅ‚ownie tysiÄ…ce pytaÅ„ od studentów college’ów przez doÅ›wiadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów – od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespoÅ‚u. WÅ‚aÅ›ciwie padaÅ‚y pytania dotyczÄ…ce dosÅ‚ownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej, czÄ™sto typowe, czasami zaskakujÄ…ce, wiele ciekawych i wnikliwych. A wszystkie prosto z życia wziÄ™te.

Winning – odpowiedzi podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowiÄ… przedÅ‚użenie rozmowy podjÄ™tej przez Jacka i Suzy w Winning znaczy zwyciężać. Z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… dialog ten bÄ™dzie zajmujÄ…cy i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmujÄ… siÄ™ ważna pracÄ… polegajÄ…cÄ… na pomaganiu organizacjom w osiÄ…ganiu wzrostu i prosperity.

Dodaj do koszyka Winning - odpowiedzi

 

Osoby które kupowały "Winning - odpowiedzi", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Winning - odpowiedzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Winning - odpowiedzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.