reklama - zainteresowany?

Wielokulturowo - Onepress

Wielokulturowo
ebook
Autor: Ma
ISBN: 978-83-7941-575-5
stron: 245, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,05 z艂 (poprzednio: 53,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,95 z艂)

Dodaj do koszyka Wielokulturowo

Tagi: Sprzeda

Wsp

Dodaj do koszyka Wielokulturowo

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Wielokulturowo", wybiera艂y tak偶e:

  • Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
  • Skuszeni. Jak tworzy
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Wielokulturowo

Spis tre艣ci

Wielokulturowo艣膰, ukierunkowanie na warto艣ci i spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 - nowe wyzwania w zarz膮dzaniu organizacj膮. Tom 19 eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 9

Cz臋艣膰 I
Wielokulturowo艣膰, kultura organizacyjna

1. Zarz膮dzanie konfliktem mi臋dzykulturowym w przedsi臋biorstwie - Andrzej Lima艅ski, Ireneusz Drabik 15
1.1. R贸偶norodno艣膰 kulturowa 16
1.2. Konflikt w organizacji w warunkach r贸偶norodno艣ci kulturowej 20
1.3. Kierowanie konfliktem 23
Streszczenie/Summary 29
Bibliografia 30

2. Bariery w zarz膮dzaniu wiedz膮 w 艣rodowisku wielokulturowym - Ma艂gorzata Rozkwitalska 31
2.1. Istota i znaczenie zarz膮dzania wiedz膮 we wsp贸艂czesnych organizacjach 31
2.2. Poj臋cie 艣rodowiska wielokulturowego 35
2.3. 殴r贸d艂a barier w zarz膮dzaniu wiedz膮 w organizacji wielokulturowej 37
Streszczenie/Summary 45
Bibliografia 46

3. Ekspaci w Polsce - silnym czy s艂abym ogniwem w zarz膮dzaniu polsk膮 fili膮? Wyniki bada艅 empirycznych - Sylwia Przytu艂a 49
3.1. Korzy艣ci i niekorzy艣ci z zatrudnienia ekspaty lub lokalnego mened偶era 50
3.2. Ekspaci w polskich filiach - rezultaty bada艅 empirycznych 53
Streszczenie/Summary 63
Bibliografia 64

4. Wielokulturowo艣膰 jako fundament mi臋dzynarodowego zarz膮dzania zasobami ludzkimi - Czes艂aw Zaj膮c 65
4.1. Poj臋cie, istota i charakter mi臋dzynarodowego zarz膮dzania zasobami ludzkimi 66
4.2. Charakter wielokulturowego kontekstu mi臋dzynarodowego zarz膮dzania zasobami ludzkimi 69
4.3. Kulturowe problemy zarz膮dzania zasobami ludzkimi w podmiotach zale偶nych mi臋dzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce - wyni颅ki bada艅 74
Streszczenie/Summary 78
Bibliografia 79

5. Kultura organizacyjna austriackich przedsi臋biorstw w ocenie Polak贸w - Dorota Chmielewska-Muciek 81
5.1. Kultura organizacyjna przedsi臋biorstwa 81
5.2. Wzory kulturowe 83
5.3. Metodologia i wyniki bada艅 85
Streszczenie/Summary 91
Bibliografia 92

6. Kultura organizacyjna przedsi臋biorstwa mi臋dzynarodowego z uwzgl臋dnieniem pracownik贸w tymczasowych - raport z bada艅 - Anna So艂颅tys 93
6.1. Za艂o偶enia teoretyczne 93
6.2. Metodyka 98
6.3. Struktura kultury organizacyjnej 99
6.4. Funkcjonalno艣膰 zachowa艅 105
Streszczenie/Summary 108
Bibliografia 109

7. Kszta艂towanie kultury organizacyjnej urz臋d贸w miast - Marek Siemi艅ski 111
7.1. Zarz膮dzanie w organizacjach publicznych 112
7.2. Kultura organizacyjna 114
7.3. Wyniki bada艅 117
Streszczenie/Summary 124
Bibliografia 125

Cz臋艣膰 II
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰, etyka w biznesie

8. Wykorzystanie dzia艂a艅 z zakresu spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu w budowaniu wizerunku przedsi臋biorstwa jako dobrego praco颅dawcy - Monika Kampioni-Zawadka 129
8.1. Geneza spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 129
8.2. CSR w polskich przedsi臋biorstwach 132
8.3. CSR a wizerunek przedsi臋biorstwa 134
8.4. CSR jako element strategii wizerunkowej dobrego pracodawcy 135
8.5. Wyniki bada艅 ankietowych 138
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 143

9. Fundacja korporacyjna - narz臋dzie PR czy wyraz spo艂ecznego zaanga偶owania przedsi臋biorstwa? - Monika Kwieci艅ska 145
9.1. Spo艂eczne zaanga偶owanie przedsi臋biorstw - perspektywa teoretyczna i praktyczna 146
9.2. Public relations i jego rola w spo艂ecznym zaanga偶owaniu przedsi臋biorstw 149
9.3. Fundacje korporacyjne i ich rola w dzia艂aniach PR przedsi臋biorstwa 151
9.4. Fundacja korporacyjna - narz臋dzie PR czy wyraz spo艂ecznego zaanga偶owania przedsi臋biorstwa - wybrane wyniki bada艅 w艂asnych 153
9.4.1. Perspektywa przedsi臋biorstw za艂o偶ycielskich 153
9.4.2. Perspektywa fundacji korporacyjnych 156
9.4.3. Podsumowanie wynik贸w bada艅 158
Streszczenie/Summary 160
Bibliografia 161

10. Odpowiedzialny biznes - modna koncepcja czy odrodzenie warto艣ci? - Magdalena Popowska, Jan Wyrwi艅ski 163
10.1. Koncepcja spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu i jej ewolucja w czasie 163
10.2. Postawy przedsi臋biorc贸w wobec CSR 166
10.3. CSR dla ma艂ych i du偶ych? 169
10.4. CSR w polskich M艢P - mi臋dzy idea艂em i rzeczywisto艣ci膮 170
10.5. Po艂膮czenie w膮tk贸w - w M艢P nowej generacji "odrodzenie warto艣ci" 174
10.6. Aiton Caldwell SA jako przyk艂ad ma艂ej firmy, w kt贸rej CSR jest efektem "odrodzenia warto艣ci" 175
Streszczenie/Summary 178
Bibliografia 178

11. Kodeks zawodowej etyki w rachunkowo艣ci w praktyce zarz膮dzania - wyniki bada艅 - Pawe艂 呕uraw, Ewa Ka艣k贸w 181
11.1. Opracowanie ankiety 182
11.2. Wyniki ankiety 183
11.3. Wp艂yw Kodeksu Etyki Zawodowej w Rachunkowo艣ci na pracownik贸w w dziedzinie rachunkowo艣ci - og贸lne wnioski z ankiety 189
Streszczenie/Summary 192
Bibliografia 193

12. Wp艂yw RESPECT Indexu na etyczne zarz膮dzanie firm膮 - Ewa Go艂臋biowska 195
12.1. Etyka a warto艣膰 organizacji 196
12.1.1. Etyka w warto艣ciach niematerialnych organizacji 196
12.1.2. Warto艣ci niematerialne organizacji a spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 198
12.1.3. Korzy艣ci z wyceny firmy z uwzgl臋dnieniem etycznych aspekt贸w 200
12.2. Etyczne dzia艂anie podmiot贸w gospodarczych a praktyka rynkowa 201
12.3. Indeksy CSR jako miara warto艣ci organizacji 203
12.3.1. Historia tworzenia indeks贸w CSR na 艣wiecie 203
12.3.2. RESPECT Index - polski indeks odpowiedzialnych organizacji 205
Streszczenie/Summary 210
Bibliografia 211

13. Inwestowanie w akcje sp贸艂ek spo艂ecznie odpowiedzialnych - Magdalena Miko艂ajek-Gocejna 213
13.1. Kr贸tka historia inwestycji spo艂ecznie odpowiedzialnych 213
13.2. Indeksy spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci (CSR) 214
13.3. Rynek SRI 217
13.4. Efektywno艣膰 inwestycji spo艂ecznie odpowiedzialnych 220
13.4.1. Indeksy SRI a indeksy rynkowe 221
13.4.2. Por贸wnania wynik贸w funduszy SRI z wynikami funduszy tradycyjnych 223
13.4.3. Tworzenie hipotetycznych portfeli sp贸艂ek wysoko ocenianych ze wzgl臋du na czynniki ESG oraz por贸wnywanie ich z benchmarkami 225
Streszczenie/Summary 227
Bibliografia 227

14. Adaptacja do praktyki organizacyjnej zachowa艅 odpowiedzialnych spo艂ecznie, zgodnych z koncepcj膮 CSV w wybranych sp贸艂kach komu颅nalnych w Polsce. Pr贸ba oceny - Zbigniew Malara, Janusz Kroik 229
14.1. Motywy ekonomiczno-spo艂eczne w kreowaniu strategii przedsi臋biorstwa 230
14.1.1. Formu艂owanie motyw贸w strategicznych - uj臋cie teoretyczne 231
14.1.2. Istota warto艣ci ekonomiczno-spo艂ecznej CSV 233
14.2. Motywy spo艂eczno-ekonomiczne w strategiach badanych sp贸艂ek 236
14.2.1. Diagnoza odniesiona do czterech motyw贸w Granta 236
14.2.1. Ocena motyw贸w strategicznych wed艂ug CSV 238
Streszczenie/Summary 243
Bibliografia 244

Dodaj do koszyka Wielokulturowo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.