Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa - Onepress
mp3
Autor: Tomasz DmuchowskiISBN: 978-83-289-1262-5
stron: 168, Format: mp3
Data wydania: 2024-02-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,45 zł (poprzednio: 49,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-27,44 zł)
Osoby które kupowały "Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Audiobook -- spis treści
Część I. Podstawy growth hackingu
- Rozdział 1. Co to jest growth hacking
- Rozdział 2. Podstawy growth hackingu
- Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu
Część II. Pozyskiwanie nowych klientów
- Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu
- Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona)
- RozdziaÅ‚ 6. Pozyskiwanie nowych klientów
- Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie
- Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych
- RozdziaÅ‚ 9. Techniki generowania leadów
- Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać
- RozdziaÅ‚ 11. Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w pozyskiwaniu klientów
Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
- RozdziaÅ‚ 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
- RozdziaÅ‚ 13. Techniki zwiÄ™kszania zaangażowania klientów
- Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing
Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
- Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
- Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces
- Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie
- Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu
- RozdziaÅ‚ 19. Optymalizacja procesów i ciÄ…gÅ‚e doskonalenie
Część V. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu
- RozdziaÅ‚ 20. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu
- Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu
- Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy
Dodatek A. Narzędzia growth hackingu
Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem
Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania
Dodatek D. Podziękowania