Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat - Onepress
Tytuł oryginału: The Great Formula: for Creating Maximum Profit with Minimal Effort
TÅ‚umaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-246-1041-9
stron: 288, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-12-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji
Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
- szczypta kreatywności,
- dwie łyżki wyciągu z pasji,
- porcja trwałych relacji z klientem,
- pół szklanki poufnych informacji,
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.
W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła..."
"Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" -- wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.
Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.
Osoby które kupowały "Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat -- spis treści
Rozdział 1. Wprowadzenie - H×2+O (7)
Rozdział 2. "Mam tysiąc kanałów telewizyjnych, ale większość z nich to śmieci" (9)
Rozdział 3. Grupowanie (15)
Rozdział 4. Wielkie grupowanie (21)
Rozdział 5. Wielka Formuła (27)
Rozdział 6. Dlaczego Wielka Formuła działa (29)
Rozdział 7. Wielka Formuła - krok 1.: Oferta nie do odrzucenia (33)
Rozdział 8. Wielka Formuła - krok 2.: Przedstaw Ofertę nie do odrzucenia spragnionym masom (37)
Rozdział 9. Wielka Formuła - krok 3.: Sprzedaj im drugą szklankę (41)
Rozdział 10. Poszukując spragnionych mas (45)
Rozdział 11. Taktyki drugiej szklanki (51)
Rozdział 12. Wielka Formuła w historii (57)
Rozdział 13. Szaleni Naukowcy stosujący Wielką Formułę (85)
Skorowidz (277)