Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna - Onepress

ISBN: 978-83-724-6683-9
stron: 500, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 48,00 zł (poprzednio: 60,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,00 zł)
Zakres tematyczny niniejszej publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień, wśród których dominuje problematyka inżynierii wiedzy i zarządzania komunikacją biznesową oraz technologii teleinformatycznych w innowacyjnych organizacjach, problemy bezpieczeństwa i etyki komunikacji elektronicznej, zagadnienia rozwoju organizacji wirtualnych i społeczności Web 2.0, Web Intelligence, problemy wielokulturowej komunikacji elektronicznej, zarządzania informacją i wiedzą.
Osoby które kupowały "Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna eBook -- spis treści
WSTĘP 9 Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH 11 Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH 30 Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ? 56 Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ 64 Małgorzata Dolińska: ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH INNOWACYJNYCH WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO 83 Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO ELEMENT KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH 93 Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA KOMPENSOWANIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA 110 Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ 121 Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE 134 Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 150 Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST - ROLE I REPREZENTACJA 165 Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 172 Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI ORAZ WERYFIKACJI REGUŁ I PROCESÓW BIZNESOWYCH 182 Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE WYKORZYSTANIA GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI ORAZ TECHNIK MULTIMEDIALNYCH 208 Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW 227 Łukasz Łysik, Robert Kutera: MOBILNE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 243 Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ 257 Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH - UWAGI KONCEPCYJNE 267 Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU 286 Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH 296 Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TECHNOLOGII MOBILNYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE 317 Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA INFORMACJI W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ 335 Agnieszka Perzyńska: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII MARKI PRZEDSIĘBIORSTW 353 Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 371 Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0 389 Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W INNOWACYJNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 399 Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO ZWIĘKSZANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH 417 Bogdan Stefanowicz: CECHY WIEDZY 437 Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW 446 Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA KOMPOZYCJI STRONY WWW - WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 464 Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I ELEMENTÓW ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH 478 INFORMACJE O AUTORACH