reklama - zainteresowany?

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie - Onepress


ebook
Autor: Patrick Lencioni
Tłumaczenie: Michał Staszczak
ISBN: 978-8-3774-6186-0
Format: ebook
Data wydania: 2011-10-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,06 zł (poprzednio: 31,72 zł)
Oszczędzasz: 21% (-6,66 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Twoja kariera

Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Judea Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę. TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce. Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić. fragment książki Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej. O AUTORZE PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller New York Timesa.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Walka o wewnętrzne wpływy w firmie ", wybierały także:

  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka

Spis treści

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • WPROWADZENIE
  • PRZYPOWIEŚĆ
    • CZĘŚĆ PIERWSZA. Przedsiębiorcza ambicja
      • MIESIĄC MIODOWY
      • HATCH
      • SPOKOJNA ŻEGLUGA
      • BATCH
      • POLITYKA
      • ZASIEW
      • SKOK NAPRZÓD
    • CZĘŚĆ DRUGA. Huśtawka
      • ŁATWY OWOC
      • KLIENCI
      • SŁODKOŚCI
      • ODDYCHAĆ
      • ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA
      • LAWINA
      • ANALIZA
      • NOWE SIŁY
      • POSZUKIWANIA
      • ODKRYCIE
      • SPRZEDAŻ
      • PRZYSPIESZENIE
      • PRÓBA
      • ĆWICZENIE
      • PODZIAŁ
      • ODGRYWANIE RÓL
      • WYŻSZY SZCZEBEL
      • KŁÓTNIA
      • RÓŻNICA ZDAŃ
    • CZĘŚĆ TRZECIA. Mobilizacja
      • PUNKT WYJŚCIA
      • POPŁOCH
      • REORGANIZACJA
      • NIESPODZIEWANE OLŚNIENIE
      • DOPIESZCZANIE POMYSŁU
      • OBRÓBKA POMYSŁU
      • DRUGIE SPOJRZENIE
      • SZKOŁA
      • MYSZKOWANIE
      • WSKAZÓWKA
      • LEKCJA HISTORII
      • ELEMENTY UKŁADANKI
      • ZAKUWANIE DO EGZAMINU
      • OKAZJA
      • NAPRZÓD
      • CARTER
      • NA ŻYWO
      • ŚLEPA PASJA
      • WERYFIKACJA PRZEZ RZECZYWISTOŚĆ
      • NAJLEPSZY ZESPÓŁ
      • POWRÓT NA ZIEMIĘ
    • CZĘŚĆ CZWARTA. Chwile prawdy
      • PIERWSZY TEST
      • GŁĘBSZA ANALIZA
      • DOCHÓD
      • ZMIANA BIEGÓW
      • DUMA W KIESZENI
      • W JASKINI LWA
      • DOPRACOWYWANIE SZCZEGÓŁÓW
      • CAŁA NAPRZÓD
  • TEORIA
    • WPROWADZENIE DO ZAGADNIENIA SILOSU
    • ELEMENTY MODELU
    • WYZNACZENIE GŁÓWNEGO CELU
    • PRZYKŁADY
    • ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA PO WYZNACZENIU GŁÓWNEGO CELU
    • GŁÓWNE CELE I DŁUGOFALOWA PERSPEKTYWA
    • JAK SPRAWIĆ, BY ORGANIZACJE MACIERZOWE DZIAŁAŁY
    • ZACZYNAJMY!
  • PODZIĘKOWANIA
  • O AUTORZE
  • Spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.