Walka o wewnętrzne wpływy w firmie - Onepress
Tłumaczenie: Michał Staszczak
ISBN: 978-83-774-6078-8
Format: mp3
Data wydania: 2012-09-21
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Judea Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę. TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce. Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić. fragment książki Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej. O AUTORZE PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller New York Timesa.
Osoby które kupowały "Walka o wewnętrzne wpływy w firmie ", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja" 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie Audiobook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- WPROWADZENIE
- PRZYPOWIEŚĆ
- CZĘŚĆ PIERWSZA. Przedsiębiorcza ambicja
- MIESIĄC MIODOWY
- HATCH
- SPOKOJNA ŻEGLUGA
- BATCH
- POLITYKA
- ZASIEW
- SKOK NAPRZÓD
- CZĘŚĆ DRUGA. Huśtawka
- ŁATWY OWOC
- KLIENCI
- SŁODKOŚCI
- ODDYCHAĆ
- ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA
- LAWINA
- ANALIZA
- NOWE SIŁY
- POSZUKIWANIA
- ODKRYCIE
- SPRZEDAŻ
- PRZYSPIESZENIE
- PRÓBA
- ĆWICZENIE
- PODZIAŁ
- ODGRYWANIE RÓL
- WYŻSZY SZCZEBEL
- KŁÓTNIA
- RÓŻNICA ZDAŃ
- CZĘŚĆ TRZECIA. Mobilizacja
- PUNKT WYJŚCIA
- POPŁOCH
- REORGANIZACJA
- NIESPODZIEWANE OLŚNIENIE
- DOPIESZCZANIE POMYSŁU
- OBRÓBKA POMYSŁU
- DRUGIE SPOJRZENIE
- SZKOŁA
- MYSZKOWANIE
- WSKAZÓWKA
- LEKCJA HISTORII
- ELEMENTY UKŁADANKI
- ZAKUWANIE DO EGZAMINU
- OKAZJA
- NAPRZÓD
- CARTER
- NA ŻYWO
- ŚLEPA PASJA
- WERYFIKACJA PRZEZ RZECZYWISTOŚĆ
- NAJLEPSZY ZESPÓŁ
- POWRÓT NA ZIEMIĘ
- CZĘŚĆ CZWARTA. Chwile prawdy
- PIERWSZY TEST
- GŁĘBSZA ANALIZA
- DOCHÓD
- ZMIANA BIEGÓW
- DUMA W KIESZENI
- W JASKINI LWA
- DOPRACOWYWANIE SZCZEGÓŁÓW
- CAŁA NAPRZÓD
- CZĘŚĆ PIERWSZA. Przedsiębiorcza ambicja
- TEORIA
- WPROWADZENIE DO ZAGADNIENIA SILOSU
- ELEMENTY MODELU
- WYZNACZENIE GŁÓWNEGO CELU
- PRZYKŁADY
- ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA PO WYZNACZENIU GŁÓWNEGO CELU
- GŁÓWNE CELE I DŁUGOFALOWA PERSPEKTYWA
- JAK SPRAWIĆ, BY ORGANIZACJE MACIERZOWE DZIAŁAŁY
- ZACZYNAJMY!
- PODZIĘKOWANIA
- O AUTORZE
- Spis treści