W co graj - Onepress

Tłumaczenie: Pawe
ISBN: 9788301236144
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2024-08-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Osoby które kupowały "W co graj", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich eBook -- spis treści
Przedmowa IX Wstęp XI 1. Stosunki społeczne XI 2. Strukturalizowanie czasu XIV Sześćdziesiąt lat minęło... Bogdan de Barbaro XXI Część pierwsza. Analiza gier 1 Rozdział 1. Analiza strukturalna 3 Rozdział 2. Analiza transakcyjna 10 Rozdział 3. Procedury i rytuały 18 Rozdział 4. Rozrywki 25 Rozdział 5. Gry 33 1. Definicja 33 2. Przykład gry 35 3. Geneza gier 45 4. Funkcja gier 47 5. Klasyfikacja gier 50 Część druga. Skarbiec gier 53 Wstęp 55 1. Notacja 55 2. Wyrażenia potoczne 57 Rozdział 6. Gry życiowe 59 1. Alkoholik 59 2. Dłużnik 68 3. Kopnij mnie 72 4. Teraz cię mam, ty sukinsynu 73 5. Patrz, co przez ciebie zrobiłem 77 Rozdział 7. Gry małżeńskie 82 1. Kozi róg 82 2. Sąd 87 3. Oziębła kobieta 90 4. Udręczona 94 5. Gdyby nie ty 98 6. Patrz, jak bardzo się starałem 99 7. Kochanie 103 Rozdział 8. Gry na przyjęciach 105 1. Ależ to okropne 105 2. Wada 108 3. Spryt (Schlemiel) 110 4. Dlaczego ty nie - tak, ale 113 Rozdział 9. Gry seksualne 122 1. Walczcie ze sobą 122 2. Perwersja 123 3. Gwałt 125 4. Gra w pończoszkę 130 5. Awantura 131 Rozdział 10. Gry świata podziemnego 134 1. Policjanci i złodzieje 134 2. Jak się stąd wydostać 140 3. Wytnijmy numer Józkowi 142 Rozdział 11. Gry terapeutyczne 144 1. Cieplarnia 144 2. Ja tylko próbuję ci pomóc 146 3. Ubóstwo 152 4. Wieśniaczka 156 5. Psychiatria 160 6. Głupi 164 7. Drewniana noga 167 Rozdział 12. Gry konstruktywne 171 1. Pracowite wakacje 171 2. Szarmancki 172 3. Filantrop 175 4. Lokalny mędrzec 176 5. Będziecie jeszcze dumni, że mnie znacie 177 Część trzecia. Na marginesie gier 179 Rozdział 13. Znaczenie gier 181 Rozdział 14. Gracze 183 Rozdział 15. Paradygmat 185 Rozdział 16. Autonomia 189 Rozdział 17. Osiągnięcie autonomii 194 Rozdział 18. Gry i co dalej? 196 Dodatek. Klasyfikacja zachowań 197 Przypisy 201 O Autorze